آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

تعداد بازدید:۱۱۶۶
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر عباس اشرفی رئیس دانشکده، دکتر حسن زاده و دکتر نعیمی معاونان پژوهشی و آموزشی دانشکده، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، مدیران گروههای آموزشی، جمعی از استادان و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود دانشکده الهیات و معارف اسلامی سه شنبه 16 مهر ۱۳۹۸ در این دانشکده برگزار شد.
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد
 آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر عباس اشرفی رئیس دانشکده، دکتر حسن زاده و  دکتر نعیمی معاونان پژوهشی و آموزشی دانشکده، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، مدیران گروههای آموزشی، جمعی از استادان و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود دانشکده الهیات و معارف اسلامی سه شنبه 16 مهر ۱۳۹۸ در این دانشکده برگزار شد. 

   
در ابتدای برنامه دکتر اشرفی رئیس دانشکده ضمن عرض سلام و خوش آمد به دانشجویان سلام و پیام  دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی را به دانشجویان نو ورود ابلاغ کرد. ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه علامه طباطبائی بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در کشور است و بیشترین دانش آموخته را دارد، بیان داشت: انتظار داریم این جایگاهی که گذشتگان از حیث علمی و معنوی به ما سپرده اند را حفظ و در صورت توان با کمک شما و اعضای هیئت علمی دانشکده ارتقاء و پیشرفت دهیم. باید عرض کنم که شما دانشجویان دانشکده الیهات و معارف اسلامی گهرها و زینتهای دانشگاه علامه طباطبائی هستید و از شما خواهش دارم که چه در بحث های علمی و معنوی نشاط و امید را تقویت کنید. و این مهم با حضور و شرکت شما در انجمن های علمی دانشجویی، کانونهای فرهنگی و هنری و اجتماعی دانشگاه، در قالب کرسی های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی، تشکلهای سیاسی و نشریات و ... و هر کدام که شما تمایل دارید محقق می شود و بنده از شما حمایت می کنم. نکته دیگر اینکه به همدیگر کمک کنیم که موارد و مشکلاتی که شما می بینید و در صورتی که راه کارهایی برای آن دارید، آن را به بنده منتقل نمایید تا مشکلات بهتر دیده شود و بهتر حل شود. خواهش دیگر اینکه دانشجویان میانی در مقطع کارشناسی ارشد برای پیوستن به انجمن های علمی دانشجویی خود پیش قدم شوند تا بتوانند دانشجویان کارشناسی را کمک و از تجربیات دانشجویان دکتری استفاده کنند.
در ادامه دکتر صالح حسن زاده و دکتر نعیمی معاونان پژوهشی و آموزشی دانشکده به معرفی و ارائه مختری از فعالیتهای این دو معاونت پرداختند و حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم ضمن خیر مقدم به دانشجویان نو ورودی این دانشکده آمادگی خود را برای شنیدن مشکلات دانشجویان اعلام داشت و همچنین آموزشهای لازم که از سوی نهاد رهبری دانشگاه را معرفی کرد.

گفتنی است دانشکده الهیات و معارف اسلامی 420 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد که در 4 گروه آموزشی و 7 رشته مختلف در این دانشکده ببه تحصیل مشغول می باشند و به ترتیب بیشترین تعداد دانشجو کارشناسی ارشد، دکتری و کارشناسی می باشند.

نظر شما :