آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد

تعداد بازدید:۸۵۳
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر جواد کاشانی رئیس دانشکده، معاونان پژوهشی و آموزشی دانشکده، مدیران گروههای آموزشی، جمعی از استادان برجسته و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود حقوق و علوم سیاسی یکشنبه 21 مهر ۱۳۹۸ در این دانشکده برگزار شد.
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد
 آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر جواد کاشانی رئیس دانشکده، معاونان پژوهشی و آموزشی دانشکده، مدیران گروههای آموزشی، جمعی از استادان برجسته و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود حقوق و علوم سیاسی یکشنبه 21 مهر ۱۳۹۸ در سالن شهید بهشتی این دانشکده برگزار شد. 
 
در ابتدای برنامه دکتر کاشانی رئیس دانشکده ضمن عرض سلام و خوش آمد به دانشجویان نو ورود بیان داشت: خوشحال هستم که سال تحصیلی را با شما دانشجویان شروع می کنم و برای دانشگاه در واقع پاییز بهار است و حضور دانشجویان نوورود در دانشگاه شور و نشاط را ایجاد می کند و این همان رویش بهار است. در حداقل 4 سالی که در خدمت شما هستم امیدوارم تجربیات خوبی را به دست بیاورید و از انجمن علمی دانشجویی حقوق و همچنین انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی تشکر می کنم که این برنامه را برای شما فراهم آورده اند. لازم است چند نکته را برای شما بیان کنم؛ دانشکده حقوق و علوم سیاسی 2500 دانشجو دارد که حدود 500 دانشجو در دوره دکتری و در 9 رشته به تحصیل مشغول اند و 1500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در 21 رشته (11 رشته حقوق و 10 رشته در حوزه علوم سیاسی) و حدود 500 دانشجو کارشناسی که در دو رشته حقوق و علوم سیاسی مشغول به تحصیل هستند و شما در آینده می توانید در هر کدام از اینها که تمایل داشته باشید ادامه تحصیل بدهید و این امکان برای شما فراهم است. 
وی افزود: از آنجا که دانشکده حقوق و علوم سیاسی و خود دانشگاه علامه طباطبائی از دانشکده ها و دانشگاه های تراز و خوب کشور است، بنابراین دانشجویی که به آن وارد می شود باید در تراز این دانشکده و دانشگاه باشد و این نیازمند تلاش و کوشش شماست و شما باید قدردان و قدرشناس موقعیتهایی باشید که برای شما فراهم شده و باید حس متفاوتی برای شما ایجاد کرده باشد. در دوره ای که شما در آن مشغول به تحصیل هستید خیلی نیاز به حفظ کردن مطالب ندارید بلکه بیشتر به مباحثه، استنباط و استدلال نیاز دارید و باید با این روحیه درس بخوانید و یاد بگیرید. در کنار آموزش شما دانشگاه علامه طباطبائی در حد متعارف خود امکانات خوبی برای کسی که بخواهد یک حیات طیب و خوب داشjه باشد فراهم کرده است. از امکانات ورزشی، تحصیلی، درمانی، فرهنگی و ... همه اینها می توانند زنجیره نیازهای شما را پاسخگو باشند. بنده حاضرم پیشنهادها و نگرشهای شما را بشنوم و راه حل های آن را نیز مطالبه کنید.
سخنرانی دکتر ضیایی بیگدلی از اساتید برجسته این دانشکده، دکتر شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه و اجرای مسابقه زنده با حضور دانشجویان نو ورودی دانشگاه از دیگر برنامه های بود که برای دانشجویان برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما :