کار گاه طراحی کمپین تبلیغاتی از مبانی تا پایه های کمپین تبلیغاتی
انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی کار گاه طراحی کمپین تبلیغاتی از مبانی تا پایه های کمپین تبلیغاتی با تدریس مجتبی محمدیان (مدیر سایت کافه بازاریابی با تخصص تبلیغات و بازاریابی) را جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ تا ۱۶ برگزار می کند.
انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی کار گاه طراحی کمپین تبلیغاتی از مبانی تا پایه های کمپین تبلیغاتی با تدریس مجتبی محمدیان (مدیر سایت کافه بازاریابی با تخصص تبلیغات و بازاریابی) را جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ تا ۱۶ برگزار می کند.
این دوره برای کسانی که تصویری جامع از کمپین نویسی ندارند، طراحی شده است. در این دوره شرکت کنندگان با کلیه گامهای کاربردی طراحی یک کمپین تبلیغاتی و پیش نیازهای آن آشنا می شوند و در پایان تصوری جامع از یک کمپین تبلیغاتی به دست می آورند. برخی از سر فصل هایی که در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد:
ساختار سازمانی بهینه برای پیاده سازی کمپین تبلیغاتی
بررسی چهارچوب شناخت مشتری
تعیین استراتژی تبلیغات و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی
برنامه ریزی رسانه در یک کمپین تبلیغاتی
ارزیابی ها و سنجش اثربخشی
نظر شما :