مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع ۳دقیقه ای دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

تعداد بازدید:۶۰۳
مرحله مقدماتی این دور از مسابقات توسط جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی شنبه 23 آذر 1398 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع ۳دقیقه ای دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع ۳دقیقه ای دانشگاه علامه طباطبائی  توسط جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی شنبه 23 آذر 1398 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی ، فن بیان و خلاقیت های دانشجویی ، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه گذاری و بازاریابی ایده های دانشجویی برگزار می شود.

 

براساس فراخوان اعلام شده، تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان آبان ماه ۱۳۹۸ به تصویب رسانده اند با توجه به ثبت نامی که قبلا انجام داده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

در این دوره از مسابقات، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص های مسابقات بین المللی و استانداردهای دانشگاه کوئینزلند مورد بازبینی قرار داده است.


نظر شما :