نمایشگاه «آب و آیینه» با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان افتتاح شد

تعداد بازدید:۵۲۰
نمایشگاه «آب و آیینه» با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان صبح امروز با حضور دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلیمین اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران و جمعی از دانشجویان دانشگاه افتتاح شد .
نمایشگاه «آب و آیینه» با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان افتتاح شد

نمایشگاه «آب و آیینه» با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان صبح امروز با حضور دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلیمین اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه افتتاح شد.

گفتنی است نمایشگاه آب و آیینه با موضوع با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان از شنبه تا پنج شنبه ۲۳ تا ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در محل راهروی مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه همراه با ویژه برنامه های فرهنگی برقرار است.

گفتنی است نمایشگاه آب و آیینه با موضوع با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با همکاری معاونت دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مدت یک هفته برپا می باشد.


نظر شما :