اهدای بن تخفیف خرید از نمایشگاه پوشش حرفه‌ای آب و آینه

تعداد بازدید:۵۴۲
نمایشگاه آب و آیینه با موضوع با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان از شنبه تا پنج شنبه ۲۳ تا 1 دی ۱۳۹۸ در محل راهروی مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه همراه با ویژه برنامه های فرهنگی برقرار است. برای رفاه و اهمیت به این مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به کلیه دانشجویان (شامل تمامی دانشجویان دختر و دانشجویان پسر در تمام مقاطع تحصیلی و در کلیه دانشکده ها) بن تخفیف 50 هزار تومانی داده می شود و به فعالان فرهنگی در حوزه های نشریات دانشجویی، تشکلهای اسلامی، کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی و انجمن های علمی دانشجویی بن تخفیف 150 هزار تومانی (صرفا ویژه دانشجویان دختر) به شرح ذیل داده می شود.
 اهدای بن تخفیف خرید از نمایشگاه پوشش حرفه‌ای آب و آینه
نمایشگاه آب و آیینه با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان از شنبه تا پنج شنبه ۲۳ تا 1 دی ۱۳۹۸ در محل راهروی مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه همراه با ویژه برنامه های فرهنگی برقرار است. برای رفاه و اهمیت به این مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به کلیه دانشجویان (شامل تمامی دانشجویان دختر و دانشجویان پسر در تمام مقاطع تحصیلی و در کلیه دانشکده ها) بن تخفیف 50 هزار تومانی داده می شود و به دانشجویان با شرایط ذیل در حوزه های نشریات دانشجویی، تشکلهای اسلامی، کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی، انجمن های علمی دانشجویی و رابطین فرهنگی خانه های دانشجویی بن تخفیف 150 هزار تومانی (صرفا ویژه دانشجویان دختر) به شرح ذیل داده می شود. 
 
با توجه به استقبال گسترده دانشجویان نمایشگاه آب و آیینه با موضوع پوشش های حرفه ای دانشجویان تا یکشنبه اول دی 1398 تمدید شد.
 
هدیه ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به:
- نشریات دانشجویی (صاحب امتیاز، مدیرمسئول، سردبیر: ویژه خانم‌ها) که حداقل در یک سال گذشته یک شماره منتشر شده‌اند. 
- اعضای شوراهای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی(ویژه خانم ها)
اعضای شوراهای مرکزی کانونهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی (ویژه خانم ها)
- اعضای شوراهای مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی (انجمن اسلامی مستقل، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی آزاد اندیس، انجمن اسلامی) (ویژه خانم ها)
- رابطین فرهنگی خانه های دانشجویی (ویژه خانم ها)
 
هر نفر به ارزش 150 هزار تومان (1 عدد بن ویژه عموم دانشجویان + 2 عدد بن هدیه ویژه معاونت فرهنگی) با ارائه کارت دانشجویی
جهت خرید اقلام پوشش حرفه‌ای با کیفیت مناسب و قیمت تولیدکننده 
محل دریافت بن: محل برگزاری نمایشگاه واقع در راهروی همکف مسجد امام علی (ع) 
مهلت استفاده تا روز یکشنبه 1 دی ماه 98
 
 
 
 

نظر شما :