فرم های تهیه گزارش دوازدهمین جشنواره ملی حرکت

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۸۵۶ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۶۴۸
موفقیت در یک حوزه رقابتی جشنواره وابستگی زیادی به چگونگی ارائه آثار و دستاوردهای شما دارد، فلذا مقتضی است پیش از تهیه گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی حتماً توجه داشته باشید که فعالیت‌های علمی باید مطابق دستورالعمل اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت در فاصله زمانی اول خرداد ماه 97 تا اول خرداد ماه 98 به انجام رسیده باشد. همچنین به دیگر شرایط عمومی و اختصاصی دستورالعمل جشنواره دوازدهم (ماده 9) و موارد زیر توجه فرمایید.
فرم های تهیه گزارش دوازدهمین جشنواره ملی حرکت

موفقیت در یک حوزه رقابتی جشنواره وابستگی زیادی به چگونگی ارائه آثار و دستاوردهای شما دارد، فلذا مقتضی است پیش از تهیه گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی حتماً توجه داشته باشید که فعالیت‌های علمی باید مطابق دستورالعمل اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت در فاصله زمانی اول خرداد ماه 97 تا اول خرداد ماه 98 به انجام رسیده باشد. همچنین به دیگر شرایط عمومی و اختصاصی دستورالعمل جشنواره دوازدهم (ماده 9) و موارد زیر توجه فرمایید.

نکات لازم:

1.      سامانه جشنواره تنها گزارش‌هایی که در فرمت PDF باشد دریافت خواهد کرد. همچنین نوع گزارش و حداکثر حجم فایل‌های ارسالی در ملاحظات تهیه گزارش ذکر شده است که پیشنهاد می شود حتما با دقت مطالعه شود.

2.       برای تهیه گزارش ها، در حوزه هایی که باید یک گزارش در قطعA4ارسال شود از فرم های نمونه زیر می توانید استفاده نمایید.

فرم گزارش های نمونه در لینک‌های زیر در دسترس است:

انجمن علمی برتر

 نشریه

کتاب

 

3.      اگرچه انجمن ها ملزم به تبعیت از فرم های نمونه گزارش نویسی جشنواره نیستند، اما چارچوب فرم های نمونه حداقل اطلاعاتی است که برای ارزیابی داور مورد نیاز است. بنابراین در عین آن که گزارش را به سلیقه خود صفحه آرایی می کنید، از چارچوب پیشنهادی در فرم های نمونه بالا نیزاستفاده نمایید تا در داوری ها نسبت به ایشان اجحافی بوجود نیاید

 

4.        در مواردی که تنها یک فعالیت یا دستاورد علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گزارش در قالب یک پوستر A1 (قطع 50 در 70 سانتی‌متر) دریافت خواهد شد. پوستر را به نحوی طراحی کنید که گزارش جامعی را در عین اختصار و با مستندات کافی در اختیار داور قرار دهد.

 

5.      ملاحظات لازم برای تهیه گزارش فعالیت در این لینک در دسترس است که استفاده از آن اکیدا توصیه می شود. همچنین توصیه می شود به ملاک‌ها و معیارهایی که در فرم‌های داوری مشخص شده نیز توجه داشته باشید و اطلاعات لازم را بصورت شفاف و روشن در گزارش ذکر نمایید.

گزارش آثار دریافتی انجمن های علمی دانشجویی در یازدهمین جشنواره ملی حرکت در این لینک موجود می باشد


نظر شما :