اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو) در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۳۳۳ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۴۵۳
اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو) به همت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، سازمان فناوری اطلاعات ایران (فاوا)، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی دانشجویی MBA دانشگاه علامه طباطبائی، گروه پاتکو و شرکت سنجاق صبح امروز یکشنبه 27 بهمن 1398 در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه باهدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی برگزار شد.
اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو) در دانشگاه علامه طباطبائی
اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو) به همت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، سازمان فناوری اطلاعات ایران (فاوا)، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی  دانشجویی MBA دانشگاه علامه طباطبائی، گروه پاتکو و شرکت سنجاق صبح امروز یکشنبه 27 بهمن 1398 در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه باهدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی برگزار شد.
 
گفتنی است این نخستین دوره از رویداد با عنوان " نوآوری در بازاریابی با محوریت کسب و کارهای آنلاین در حوزه پوشاک "و با هدف توانمند سازی مخاطبان و علاقه مندان به حوزه های برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین می باشد که در این دانشگاه برگزارشد. در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار دهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه کنند. همچنین کانترهایی برای مشاوره شغلی فراهم شد تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.
 
برنامه های اجرایی این رویداد عبارتند از :
 
 دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری
 بازدید از دیجی کالا : شرکت کنندگان میتوانند با ثبت نام قبلی در این بازدید شرکت کنند. در روز رویداد زمانی برای ثبت نام اختصاص داده خواهد شد.
 مشاوره شغلی : کانترهایی برای مشاوره شغلی شرکت کنندگان تدارک دیده شده است. همچنین میهمانان و سخنرانان رویداد نیز جهت مشاوره در زمان شبکه سازی حاضر هستند.
 دریافت فایلهای ارائه، ویدیو و عکس های این رویداد
 شبکه سازی و پرسش و پاسخ : در زمان پذیرایی و استراحت حاضرین میتوانند با شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد ارتباط و تعامل برقرار کنند.


نظر شما :