به مدت 10 روز چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبائی از ۴ إلى ۱۳ اسفند 1398

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۳۳۷ اطلاعیه ها کانون ها
تعداد بازدید:۲۹۲
جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبائی از سال ۱۳۹۵ تا کنون هرساله برگزار می شود. این جشنواره در ۲ سال اول تنها شامل رقابت کانون های فرهنگی- ادبی، هنری، اجتماعی و مذهبی این دانشگاه بوده است. این کانون ها کلیه فعالیت های یکساله خود را برای رقابت با سایر کانون ها به این جشنواره ارسال می کرده اند.
به مدت 10 روز چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبائی  از ۴ إلى ۱۳ اسفند 1398
جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبائی از سال ۱۳۹۵ تا کنون هرساله برگزار می شود. این جشنواره در ۲ سال اول تنها شامل رقابت کانون های فرهنگی- ادبی، هنری، اجتماعی و مذهبی این دانشگاه بوده است. این کانون ها کلیه فعالیت های یکساله خود را برای رقابت با سایر کانون ها به این جشنواره ارسال می کرده اند.
از سال ۱۳۹۷ به بعد رقابت در حوزه های فردی و گروهی کلیه دانشجویان مستعد در رشته های جشنواره نیز به رویش افزوده شد. این حوزه ها عبارت هستند از: هنرهای تجسمی، صنایع دستی، ادبی، عکس، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، موسیقی، تئاتر، فیلم و ... .
جشنواره رویش چهارم در اسفند ماه ۱۳۹۸ از ۴ إلى ۱۳ اسفند ماه برگزار می شود. با این تفاوت که در رویش های گذشته تنها یک روز به برگزاری جشنواره اختصاص داشت اما امسال این جشنواره در ۱۰ روز برگزار می شود.
 

نظر شما :