نشست صمیمی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر سید غنی نظری نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۰۴۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها تشکل ها کانون ها نشریات
تعداد بازدید:۹۶۱
نشست صمیمی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر سید غنی نظری نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، صبح امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 در دفتر ریاست دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و آقای یوسف اسکندری معاون مدیر فرهنگی دانشگاه به منظور گفت و شنود و تبادل نظر در مسائل علمی و رایزنی در حوزه های گردشگری و استفاده از ظرفیت و توان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
نشست صمیمی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر سید غنی نظری نماینده مجلس شورای اسلامی  در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر

نشست صمیمی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر سید غنی نظری نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، صبح امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 در دفتر ریاست دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و آقای یوسف اسکندری معاون مدیر فرهنگی دانشگاه به منظور گفت و شنود و تبادل نظر در مسائل علمی و رایزنی در حوزه های گردشگری و استفاده از ظرفیت و توان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. 

 سید غنی نظری از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم با حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص مسائل گوناگون علمی و دانشگاهی گفت و گو کرد.
 

دراین نشست دکتر سلیمی، دانشگاه علامه طباطبائی را خانه هرکدام از نماینده های مجلس شورای اسلامی دانست که می خواهند در دانشگاه حضور داشته باشند تا از نزدیک با دانشگاه علامه طباطبائی آشنا و در زمینه های علمی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .... رایزنی داشته باشند. دانشگاه علامه طباطبائی بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور است و ظرفیت و توان علمی بالایی برای حل مسائل کشور دارد. 

سلیمی در این دیدار به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبائی و امکان پشتیبانی مشاوره ای به مجلس شورای اسلامی تاکید و این دانشگاه را دارای پتانسیل های علمی بسیار دانست. وی به قطب گردشگری این دانشگاه اشاره و پیشنهاد تاسیس فراکسیون گردشگری توسط‌ دکتر نظری را بهترین فرصت برای همکاری های دوجانبه برشمرد و از آنجا که  دانشگاه علامه در رشته های دانشگاهی خود دارای قطب گردشگری است می توانیم در زمینه های علمی با مجلس تبادل نظر داشته باشیم. 

دکتر سید غنی نظری نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه علمی والای این دانشگاه و استادان بزرگ آن,طرح های غیر علمی را بزرگترین آسیب مجلس دانست.
در پایان نشست,رئیس دانشگاه از دکتر نظری برای بازدید مراکز رشد و همچنین بزرگترین مرکز گردشگری دانشجویی در حال ساخت این دانشگاه در مهرشهر کرج دعوت کرد، چرا که دانشگاه علامه تنها دانشگاهی است در سطح تهران که بعد از انقلاب ساخته شده است. در این زمینه بهترین جا مرکز رشد و نوآوری شماره 1 و 2 دانشگاه علامه در حوزه علوم انسانی است که در زمینه های شتاب دهنده ها به حوزه گردشگری، تولید محتوای کودک و ادبیات، در حوزه های مالی و بانکی و .... فعالیتهای گسترده ای را انجام داده اند و بنده در اینجا می گویم که اگر فراکسیون گردشگری در مجلس به غایت برسد دانشگاه علامه طباطبائی حاضر است در مسائل گردشگری با مجلس هم اندیشی علمی داشته باشد.

 

کلید واژه ها: نشست صمیمی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر سید غنی نظری نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر


نظر شما :