برگزاری مجازی آزمون بخش معارفی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۲۸۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها کانون ها
تعداد بازدید:۳۱۲
آزمون بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور امروز۳ شنبه ۲۷ خرداد برگزار شد.
برگزاری مجازی آزمون بخش معارفی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور
آزمون بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور امروز۳ شنبه ۲۷ خرداد برگزار شد.
 

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ تعداد 3250 نفر از دانشجویان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور(دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) امروز 3 شنبه 27 خرداد ماه  با مراجعه به سامانه quranst.pnu.ac.ir در آزمون مجازی (شامل 9 رشته معارفی و 4 رشته حفظ)شرکت نمودند. لازم به ذکر است در صورتیکه پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده، و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام می گردد.

همچنین طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری) در خرداد و تیر ماه سال جاری، برگزار می‌گردد و زمان دریافت تمامی آثار بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی تا پایان تیرماه ۱۳۹9 می‌باشد. تمام فایل های بخش آوایی(فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل های مربوط به دعا و مناجات خوانی، اذان(برادران) و تواشیح و همسرایی(برادران)، باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آیین نامه) حداکثر تا تاریخ 1399/04/31 به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان ارسال گردد. عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره می باشد. پس از ارزیابی فایل های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ 1399/06/01 از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاهها اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.


نظر شما :