ثبت نام از فعالان نشریات جهت همکاری در کمیته اجرائی انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۷۳۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها نشریات
تعداد بازدید:۴۲۳
ثبت نام از فعالان نشریات جهت همکاری در کمیته اجرائی انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات به منظور برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در «سامانه نشریات دانشگاهی وزارت علوم» به نشانی www.apmsrt.ir در دسترس می باشد.
ثبت نام از فعالان نشریات جهت همکاری در کمیته اجرائی انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات
ثبت نام از فعالان نشریات جهت همکاری در کمیته اجرائی انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات به منظور برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در «سامانه نشریات دانشگاهی وزارت علوم» به نشانی www.apmsrt.ir در دسترس می باشد.
 
وظایف کمیته اجرایی انتخابات:
 مسئولیت کلیه روند اجرایی انتخابات در روزهای برگزاری انتخابات (در صورت تمدید) را بر عهده داشته و ترکیب اعضای آن به شرح زیر می‌باشد:
1- مدیر فرهنگی دانشگاه به عنوان رئیس کمیته
2- کارشناس نشریات دانشگاه به عنوان دبیرکمیته با حکم رئیس کمیته
3- دو یا چهار نفر دانشجو از میان فعالان نشریات (به نسبت حجم کار و گستردگی انتخابات)
 
وظایف هیأت نظارت بر انتخابات:
مسئولیت نظارت بر کل روند انتخابات از ابتدا تا انتها اعم از ثبت نام کاندیداها، اخذ رأی، شمارش آراء و اعلام نتایج نهایی انتخابات، رسیدگی به تخلفات و شکایات و تنظیم صورتجلسه نهایی انتخابات را بر عهده دارد. ترکیب اعضای آن به شرح زیر می‌باشد:
1- مدیرفرهنگی دانشگاه به عنوان دبیر کمیته بدون حق رأی
2- عضو حقوقدان کمیته ناظر
3- دو نفر دانشجو از میان فعالان نشریات دانشگاهی
 
علاقه‌مندانی که صاحب امتیاز، مدیرمسئول یا سردبیر هستند می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه نشریات دانشگاهی وزارت علوم به نشانی www.apmsrt.ir مراجعه نمایند. 
سایر فعالان نشریات می توانند ضمن ثبت نام در سامانه apmsrt.ir و فعال سازی حساب کاربری، مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تلفن همراه، نام نشریه، سمت در نشریه را از طریق ایمیل یا آیدی @Alireza_khosrozadeh حداکثر تا روز دوشنبه 10 شهریور 1399 اعلام نمایند.
ثبت نام:  Alireza_khosrozadeh@       atunashr@gmail.com          021 48393518
 

نظر شما :