"نوآوری و کارآفرینی اجتماعی" در سلسله نشست های گفتگوهای آزاد علامه توسط دکتر شوان صدرقاضی بررسی شد

تعداد بازدید:۶۶۱
در سلسله نشست های گفتگوهای آزاد علامه "نوآوری و کارآفرینی اجتماعی" با حضور دکتر شوان صدرقاضی (دکترای نوآوری برای توسعه، دانشگاه سازمان ملل و مشاور بین المللی نوآوری توسعه) سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با اجرای گفتگو توسط محمدرضا رحمت خواه (دانش آموخته علم سیاست و کارشناس فرهنگی) بررسی شد.
"نوآوری و کارآفرینی اجتماعی" در سلسله نشست های گفتگوهای آزاد علامه توسط دکتر شوان صدرقاضی بررسی شد

در سلسله نشست های گفتگوهای آزاد علامه "نوآوری و کارآفرینی اجتماعی" با حضور دکتر شوان صدرقاضی (دکترای نوآوری برای توسعه، دانشگاه سازمان ملل و مشاور بین المللی نوآوری توسعه) سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی  و با اجرای گفتگو توسط محمدرضا رحمت خواه (دانش آموخته علم سیاست و کارشناس فرهنگی) بررسی شد.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فضاهای آموزشی خصوصا دانشگاه‌ها، فضای اینستاگرام بیش از پیش به مکانی برای برگزاری همایش‌ و گفت‌وگوهای علمی تبدیل‌شده‌است. معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایٔی هم از این فرصت استفاده کرده است و سلسله نشست‌هایی را با عنوان «گفت‌و‌گوهای آزاد علامه، فضایی برای پرسش‌گری» تدارک دیده که قرار است هر سه‌شنبه شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به سراغ یکی از استادان برجسته رفته و گفت‌وگویی بصورت زنده برگزار کند.


:point_left: دریافت فیلم گفتگوی در آپارات:
https://www.aparat.com/v/ZJQbP

 


نظر شما :