ششمین نشست کمیسیون انتشار آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

تعداد بازدید:۶۹۱
ششمین نشست کمیسیون انتشار آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی سه شنبه 8 مهر1399 در تالار گفتگو معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با حضور اعضای این کمیته به منظور گفتگو و تبادل نظر پیرامون آثار ارسالی دانشجویی برگزار شد.
ششمین نشست کمیسیون انتشار آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد
ششمین نشست کمیسیون انتشار آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی  سه شنبه 8 مهر1399 در تالار گفتگو معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با حضور اعضای این کمیته به منظور  گفتگو و تبادل نظر پیرامون آثار ارسالی دانشجویی برگزار شد.
 

در این نشست دکتر وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محمد امیرپناهی مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر هدی غفاری مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی، دکتر میرسعید موسوی رضوی مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، دکتر محمد تقی کرمی و دکتر حمیدرضا رحمانی زاده دهکردی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو شورای انتشار آثار دانشجویی، آقای محمدرضا رحمت خواه کارشناس کتب دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.

گفتنی است در صورتی که دانشجو بخواهد پایان نامه و یا رساله خود را بصورت کتاب در آورد و در دانشگاه چاپ نماید باید از معاونت پژوهشی مجوز این تبدیل را بگیرد و به تایید استاد راهنمای خود برساند و سپس آثر را برای دبیرخانه چاپ کثب دانشجویی ارسال کند تا مراحل داوری و چاپ برای ایشان تسهیل شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دبیرخانه کتب دانشجویی (کتابها تو را فرا می خوانند (برای نخستین بار در دانشگاه علامه)) به اینجا مراجعه نمایید.

 


نظر شما :