ثبت نام رویداد استارت‌آپی کارآفرینی اجتماعی (طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی) تمدید شد

تعداد بازدید:۱۵۲۲
رویداد استارت‌آپی کارآفرینی اجتماعی (طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه های استان تهران، اصفهان، قم، البرز، مرکزی، همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهکیلیو و بویر احمد و لرستان برگزار می شود.
ثبت نام رویداد استارت‌آپی کارآفرینی اجتماعی (طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی) تمدید شد

رویداد استارت‌آپی کارآفرینی اجتماعی (طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه های استان تهران، اصفهان، قم، البرز، مرکزی، همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان برگزار می شود.

محورهای پیشنهادی:

۱.بی سرپرستی و بدسرپرستی

۲. فرار از منزل

۳. مفاسد اخلاقی

۴. کودکان کار

۵.اعتیاد

۶. تکدی گری

۷. خودکشی

۸.دیگرکشی

۹.کودک آزاری

۱۰. حاشیه نشینی

۱۱. بیماریهای روانی

۱۲. فقر

۱۳. بیکاری

۱۴. خشونت

۱۵. دخالت های نامطلوب خانوادگی

 

جوایز: گروه اول: 15 میلیون تومان گروه دوم: ۱۰میلیون تومان گروه سوم: 5 میلیون تومان

 

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

 

فرآیند اجرایی کار:

1- در ابتدا طی فراخوانی ضمن اعلام ضوابط شرکت در رویداد از صاحبان ایده جهت شرکت در رویداد ارسال طرح ایده دعوت به عمل می آید.

2- پس از ارزیابی اولیه ایده های ارسالی به دبیر خانه رویداد توسط اعضای هیأت انتخاب، از آنان جهت شرکت در رویداد دعوت به عمل می آید.

3- پس از دعوت صاحبان ایده یک جلسه آموزشی توسط یکی از صاحب نظران حوزه کار آفرینی برگزار می شود که در آن جلسه بایسته های کار آفرینی اجتماعی با رویکرد استارت آپی تبیین می گردد و سپس منتورهای دعوت شده تجربیات خود را در زمینه کار آفرینی با شرکت کنندگان در میان می گذارند که اصطلاحا به آن جلسه پیش رویداد می گویند.

 4-پس از آن صاحبان ایده در نشستی به ارائه ایده های خود در حضور هیأت داوران و سایر شرکت کنندگان می پردازند و از میان تمام ایده های مطرح شده ۱۰ ایده منتخب به انتخاب همه شرکت کنندگان مشخص و سپس تمامی افراد در قالب ۱۰ تیم سپس به تیم سازی پرداخته و در طی ۵۶ ساعت (دو روز و نیم) تحت نظارت و سرپرستی مربیان دعوت شده به رویداد، ایده های منتخب خود را عملیاتی نموده و به تولید محصول و یا خدمت مورد نظر در ایده می پردازند.

5- در انتهای رویداد میزان موفقیت در عملیاتی شدن ایده ها توسط هیأت داوران ارزیابی و برترین طرح ها انتخاب و معرفی می شوند. نکته 1:صاحب نظران، افرادی هستند که در زمینه موضوع کار آفرینی اجتماعی در دانشگاه ها و جامعه متخصص شناخته شده می باشند.

نکته:

1- منتورها افرادی هستند که در موضوع کار آفرینی و اشکال مختلف آن مهارت و تجربه کافی داشته و قبلا با موفتی شده و یا شکست خورده اند و تجربه لازم را کسب نموده اند.

مربیان افرادی هستند که در زمینه موضوع کار آفرینی اجتماعی دارای تجربه و تخصص کافی برخوردارند.

 

 


نظر شما :