مجمع عمومی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۵۰۰۴ اخبار فرهنگی انجمن ها
تعداد بازدید:۲۱۷
نخستین جلسه مجمع عمومی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دبیران انجمن­ها، اعضای شورای اجرایی و نمایندگان کارگروه پشتیبانی و نظارت برگزار شد.
مجمع عمومی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

نخستین جلسه مجمع عمومی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دبیران انجمن­ ها، اعضای شورای اجرایی و نمایندگان کارگروه پشتیبانی و نظارت برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، نخستین جلسه مجمع عمومی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با هدف ارائه گزارش عملکرد، توسعه کیفی برنامه­ ها، بررسی مشکلات مادی و گسترش همکاری بین انجمن­ های مختلف، با حضور دبیران انجمن­ ها، اعضای شورای اجرایی و نمایندگان کارگروه پشتیبانی و نظارت در بستر مجازی، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور 40 نفر از دبیران انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد، امیررضا پاکزاد، دبیر مجمع عمومی انجمن ها، به ارائه گزارش عملکرد این کارگروه و پیگیری مشکلات  انجمن ها پرداخت و تاکید کرد: شورای اجرایی و کارگروه پشتیبانی و نظارت، در جریان مشکلات انجمن های علمی دانشجویی هستند. از آنجا که وظیفه انجمن ها گسترش و نشر دانش روز در بین دانشجویان است، شورا و کارگروه در کنار هم برای رفع مشکلات و دغدغه های انجمن های علمی دانشجویی با قدرت تلاش می کنند تا فعالیت های علمی انجمن ها با فراغ بال بیشتر و به نحو مطلوب تری انجام شود.

در ادامه جلسه دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن ارائه گزارش عملکرد، به مشکلات مختلف در اجرای برنامه های انجمن ها اشاره کردند و خواستار همکاری و حمایت بیش از پیش مسئولان و استادان دانشگاه برای توسعه علم و ارتقا دانش روز در بین دانشجویان و انجمن های علمی دانشجویی شدند.

انتهای پیام/


نظر شما :