گاهنامه علمی "تراز" منتشر شد

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۰:۰۶ کد : ۱۵۱۳۱ نشریات
تعداد بازدید:۳۷۹
پنجاه و دومین شماره گاهنامه علمی دانشجویی "تراز" به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شد.
گاهنامه علمی "تراز" منتشر شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، پنجاه و دومین شماره گاهنامه علمی دانشجویی "تراز" نخستین و قدیمی ترین نشریه علمی دانشجویی کشور در حوزه ی اقتصاد، به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبائی در اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد.

در این شماره،عوامل موثر درشرایط حاکم بر ایران، انتخابات پیش رو و ابعاد گسترده کووید-۱۹بر اقتصاد جهان و ایران مورد بررسی قرار گرفته است و عناوینی همچون، چه در بازار مسکن می گذرد، اقتصاد ایران و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، سند همکاری بلند مدت ایران و چین، دلایل فساد اقتصادی در ایران و تدابیری برای مقابله با آن، بررسی وضعیت تولید و اشتغال در دوران کووید-۱۹ نوشته شده است.

مدیر مسئول و سردبیر: ساناز نورمحمدی، هیات تحریریه: سیدامین توکلانی، ساناز نورمحمدی، مائده الهیان، مائده قاسمی، زهرا مظلوم و فاطمه بیات، ویراستار: عاطفه خندانی شکوه، گرافیست و صفحه آرا: روح اله نصیری هستند.

برای مشاهده این گاهنامه اینجا را کلیک کنید.

علاقه مندان می توانند از طریقپست الکترونیک atu.Taraz@gmail.comبا انجمن علمی دانشجویی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبائی در ارتباط باشند.

 

 

 


نظر شما :