دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در جشنواره تیتر۱۲ خوش درخشیدند

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۶ کد : ۱۵۴۶۹ اخبار فرهنگی نشریات
تعداد بازدید:۲۸۷
آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی طی روز ۱۷ و ۱۸ مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران، به صورت نیمه حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در جشنواره تیتر۱۲ خوش درخشیدند

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، در نخستین روز از اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی، برگزیدگان بخش های «آثار برگزیده» در 26 رسته و «فضای مجازی» در 8 رسته و در روز دوم برگزیدگان بخش های «نشریات برگزیده» در 18 رسته، «بخش ویژه» در 2 موضوع و «سرزمین مادری» معرفی و تقدیر شدند.
بر اساس این گزارش در بخش آثار برگزیده، رسته مقاله اجتماعی، علیرضا چمن زار از دانشگاه علامه طباطبائی با اثر «بازار دانشگاه» موفق به کسب مقام نخست این رسته شد. در رسته تیتر نیز الیاس براهویی نژاد از این دانشگاه با تیتر  «حصر خانگی کتاب» رتبه دوم این رسته را کسب کرد.
همچنین در بخش نشریات برگزیده، رسته نشریات زبان های خارجی، شقایق قدیانی و مینو عاملی از دانشگاه علامه طباطبائی با نشریه «پاروس» به ترتیب رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.
گفتنی است جشنواره تیتر 12 با مشارکت 153 دانشگاه، با شعار«عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» و در پنج بخش آثار برگزیده، نشریات برگزیده، بخش ویژه، فضای مجازی و سرزمین مادری برگزار شد.


نظر شما :