همکاری مشترک مابین خانۀ نشریات و کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه امضا شد

۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۶۷۵۷ نشریات
تعداد بازدید:۲۶۶
در نشست مشترک بین  خانه نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه که یکشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ در محل کتابخانۀ مرکزی برگزار شد همکاری مشترک بین آنها منعقد شد. 
همکاری مشترک مابین خانۀ نشریات و کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه امضا شد

در نشست مشترک بین  خانه نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه که یکشنبه 12 دی‌ماه 1400 در محل کتابخانۀ مرکزی برگزار شد همکاری مشترک بین آنها منعقد شد. 
در این نشست پیرامون چگونگی گردآوری نسخ فیزیکی و دیجیتال نشریات دانشجویی و قرارگیری در بسترهای این محل، گفتگو و تبادل نظر شد و بر طبق این تفاهم، از ابتدای اسفند1400، با هدف سازمان‌دهی و دسترسی‌پذیری و توسعۀ بازار، آثار خانۀ نشریات دانشگاه، جهت استفادۀ دانشجویان، اساتید و کارکنان در محل کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و همچنین محیط دیجیتال این پایگاه قابل استفاده خواهد بود.
خانۀ نشریات دانشگاه، در ادامه استقرار نمایشگاه دانشجویی و برگزاری میزگرد و جلسات‌ گفتمان سازی، در تلاش است که از دل همکاری با بخش‌های مختلف دانشگاه، زمینۀ همکاری مشترک جهت رشد کمی و کیفی نشریات دانشجویی و ایجاد یک بستر پایدار جهت توسعۀ آن‌ها را فراهم سازد.


نظر شما :