نشست توسعۀ همکاری‌های مشترک نشریات دانشجویی برای استارتاپی شدن برگزار شد

۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۶۷۵۸ نشریات
تعداد بازدید:۲۲۹
نشست هم‌اندیشی خانه نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی دانشگاه با موضوع توسعۀ همکاری‌های مشترک و حرکت نشریات دانشجویی به سمت یک ایدۀ استارتاپی با هدف ثبات و رشد شنبه ۴ دی به منظور گفتگو پیرامون چگونگی آغاز به کار رسمی این فعالیت مشترک در محل خانه نشریات دانشگاهی برگزار شد.
نشست توسعۀ همکاری‌های مشترک نشریات دانشجویی برای استارتاپی شدن برگزار شد

نشست هم‌اندیشی خانه نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی  با مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی دانشگاه با موضوع توسعۀ همکاری‌های مشترک و حرکت نشریات دانشجویی به سمت یک ایدۀ استارتاپی با هدف ثبات و رشد شنبه 4 دی به منظور گفتگو پیرامون چگونگی آغاز به کار رسمی این فعالیت مشترک در محل خانه نشریات دانشگاهی برگزار شد. 
مسئولیت این بخش در نشریات دانشجویی با آقای آرین شبگرد است که تمامی دانشجویان و فعالین حوزۀ نشریات، می‌توانند از این طریق، ایده‌های خود را جهت بررسی و فراهم‌ساختن زیرساخت‌های لازم مطرح کنند. استارتاپ(Startup)، بستری نوآور در عرصۀ تکنولوژی است که مدل رشدی قابل تکرار و مقیاس‌پذیر دارد. ایده‌های خلاق و نوآورانه می‌توانند با فعالیت در ذیل مراکز استارتاپی و بسترهای رشد و نوآوری، با دریافت حمایت‌های مادی و معنوی، به رشد مسیر خود اقدام نمایند.


نظر شما :