معرفی کتب و پایان نامه های قرآنی دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در نمایشگاه قرآن

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۳ کد : ۱۷۷۷۳
تعداد بازدید:۲۲۷
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت ۱۴ روز از ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و دانشگاه علامه طباطبائی در بخش دانشگاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد. در این نمایشگاه دانشگاه علامه طباطبائی با نگاه علمی به آموزه‌های قرآنی به ارائه پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های قرآنی چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه در این نمایشگاه پرداخته است و در کنار آن با ارائه کارگاه و مشاوره به خانواده های علاقه مند به مسائل دینی و قرآنی به اشاعه سبک زندگی ایرانی-اسلامی با توجه به آموزه‌های بنیادین قرآن کریم می پردازد. این کارگاه‌ها و مشاوره ها به صورت رایگان انجام می‌شود.
معرفی کتب و پایان نامه های قرآنی دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در نمایشگاه قرآن

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت ۱۴ روز از 27 فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت 1401 از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و دانشگاه علامه طباطبائی در بخش دانشگاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.
در این نمایشگاه دانشگاه علامه طباطبائی با نگاه علمی به آموزه‌های قرآنی به ارائه پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های قرآنی چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه در این نمایشگاه پرداخته است و در کنار آن با ارائه کارگاه و مشاوره به خانواده های علاقه مند به مسائل دینی و قرآنی به اشاعه سبک زندگی ایرانی-اسلامی با توجه به آموزه‌های بنیادین قرآن کریم می پردازد. این کارگاه‌ها و مشاوره ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

غرفه دانشگاه علامه طباطبائی به همت واحد فعالیتهای دینی و قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن دایر، و آماده بازدید عموم است.


نظر شما :