چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ با جامعه و صنعت

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۲ کد : ۱۸۷۷۲
تعداد بازدید:۲۶۰
معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری چهارمین رویداد" الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت" نموده است. دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای جدید با هدف گسترش همکاری‌های دانشگاه و جامعه، در آذرماه سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری چهارمین رویداد ایده‌های برتر نماید. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می‌تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار گیرد.
چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ با جامعه و صنعت

معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری چهارمین رویداد" الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت" نموده است. دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای جدید با هدف گسترش همکاری‌های دانشگاه و جامعه، در آذرماه سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری چهارمین رویداد ایده‌های برتر نماید. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می‌تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار گیرد.


ابتدا شرکت‌کنندگان محترم خلاصه ایده خود را در فرم اطلاعات ایده وارد می‌نمایند. پس از ارسال و دریافت ایمیل تاییده و داوری اولیه، ایده‌های قابل چاپ در کتاب ایده ها انتخاب می شوند. ایده‌‌ها با حضور خبرگان ارائه و توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. در نهایت هیات داوران ۳ ایده برتر منتخب را مشخص می‌نمایند و در همایش هفته پژوهش پس از ارائه نهایی تقدیر بعمل آمده و تا حد امکان برای اجرایی‌سازی آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.


پوستر چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت


فرم راهنمای نگارش ایده چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت(فایل word)


فرم راهنمای نگارش ایده چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت(فایل pdf)

 


نظر شما :