نشست صمیمانه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی

۰۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۸۸۹۴
تعداد بازدید:۲۴۱
اولین نشست صمیمانه دکتر مهدی واحدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با کارکنان این معاونت با حضور دکتر مومنی ها و کارکنان هر دو حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صبح امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد.
نشست صمیمانه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی

اولین نشست صمیمانه دکتر مهدی واحدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با کارکنان این معاونت با حضور دکتر مومنی ها و کارکنان هر دو حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صبح امروز سه شنبه 1 شهریور 1401 برگزار شد.
در این نشست کارکنان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر مهدی واحدی برای سمت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، برنامه ها و پیشنهادهای خود را به صورت جزئی برای معاون جدید فرهنگی و اجتماعی بیان داشتند و ایشان سیاستهای کلان و برنامه های راهبردی معاونت را برای مدیران و کارکنان در حوزه های مختلف تشریح کرد.

دکتر مهدی واحدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این جلسه به نکاتی اشاره کردند؛ وی بیان داشت آنچه برای بنده مهم است و به دنبال آن هستم، انجام فعالیت برای ایجاد دانشگاه تمدن ساز در تراز انقلاب اسلامی و آنچه شایسته نام و جایگاه دانشگاه علامه طباطبائی است. از طریق طراحی و برنامه ریزی توسط خود مجموعه فرهنگی باید برای دستیابی به قله های و جایگاه بالاتر تلاش کنیم. سومین مورد حمایت از کنشگری های فرهنگی اعم از انجمن ها، تشکلها، نشریات، کانونها، خانه های دانشجویی و .... به میدان آوردن ظرفیت های دانشجویی است که ممکن است مورد غفلت قرار گرفته اند و بر ما لازم آست آنها را بر مدار فرهنگی وارد سازیم. چهارم اینکه ظرفیت هایی فراتر از دانشجو را باید دریابیم که شامل حوزه فعالیت اساتید و کارکنان است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه به نکته دیگری اشاره کرد که مسیر حرکت ما باید با چارچوب های فرهنگی و ارزشی انقلاب و نظام باید همسو باشد و این مبنای کار ماست، بدان معنی است که همه فعالان در عین آزاد بودن برای کنشگری باید به این مبانی پایبند باشند. هرچند ممکن است لغزش و خطا هم روی دهد و  باید بنده، مدیران و کارکنان آستانه تحمل را بالا ببریم و مدارا هم داشته باشیم اما با تمام این موارد، مرز وجود دارد و باید سعی کرد خطوط قرمز را رعایت کنیم و این خطوط قرمز سیاستهای کلان حاکمیت و قانون است. 

ایشان در قسمت پایانی ضمن اشاره به هدفدار بودن فعالیتهای فرهنگی بیان داشت که برنامه ها در معاونت فرهنگی باید در راستای قوانین باشد و هر مجموعه فرهنگی که بیشتر قواعد، چارچوبها و افق های نظام و دانشگاه و ...  را طی کند مورد حمایت بیشتری هم قرار خواهد گرفت. یعنی ما از همه فعالان فرهنگی در درجه اول در برخورداری از حقوق اولیه مطابق قانون با همه یکسان برخورد می کنیم، اما هر کدام گفتمان نزدیکتری با نظام و دانشگاه و ... داشته باشند سوای از اینکه کدام فرد یا تشکل و کانون و ... هست حمایت بیشتری از آن می کنیم. اصلاً ما هستیم تا ویژه نگاه کنیم و نسبت ما با جمهوری اسلامی روشن است چراکه ما بی جهت و سکولار نیستیم. ما وظیفه داریم اولیات حقوقی را به همه بدهیم و هرکسی که بیشتر در مسیر انقلاب باشد ما هم موظفیم بیشتر از آن حمایت کنیم.

 


نظر شما :