«پویش سفیر حرکت» با هدف معرفی جشـنواره حرکت

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱ کد : ۲۱۱۷۴ اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۵۵۵
«پویش سفیر حرکت» با هدف معرفی جشـنواره حرکت در قـالب کلیپ و اینفوگرافیـک بر مبنـای شـیوه نـامه پیـوست طراحی و آغـاز گردیـد.
«پویش سفیر حرکت» با هدف معرفی جشـنواره حرکت

«پویش سفیر حرکت» با هدف معرفی جشـنواره حرکت در قـالب کلیپ و اینفوگرافیـک بر مبنـای شـیوه نـامه پیـوست طراحی و آغـاز گردیـد.
وبسـایت جشـنواره آمـاده دریافت آثار بوده و فرصت ارسال آثار تا تاریـخ شانزدهم اردیبهشت ماه 1402 خواهـد بود. 
https://zil.ink/farhangi_msrt

شیوه نامه مسابقه معرفی جشنواره بین المللی حرکت
برای دوره پانزدهم جشنواره بین المللی حرکت، مسابقه ای طراحی شده که کلیه انجمن های علمی دانشجویی و دانشجویان امکان ارسال اثر جهت شرکت در این مسابقه را دارند. موضوع این مسابقه کلیپ و اینفوگرافی معرفی جشنواره حرکت است. منبع اطلاعات قابل ارائه در کلیپ و اینفوگرافی شیوه نامه دوره پانزدهم جشنواره و اطلاعات موجود از کلیه دوره¬های جشنواره در فضای اینترنت و ... می باشد.  
دریافت آثار از راه وبسایت جشنواره با آدرس https://festival.dmsrt.ir/ (بخش جشنواره ها، گزینه تکمیلی جشنواره حرکت) انجام می شود و کارشناس های انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ها با استفاده از پروفایل خود می توانند آثار را ارسال نمایند. فرصت ارسال آثار تا پانزده اردیبهشت ماه 1402 است. برگزیدگان این مسابقه به عنوان برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت بخش مسابقه معرفی جشنواره، در زمان اختتامیه معرفی خواهند شد. 
آثار در شکل کلیپ و اینفوگرافیک قابل دریافت هستند. برای کلیپ¬ها، حجم مجاز فایل 100 مگابایت است و پسوند های مجاز mp4,mpeg,flv,mkv,zip,rar می باشد. همچنین برای حفظ کیفیت اصلی اثر امکان ارسال لینک فایل اصلی برای دانلود هم پیش بینی شده است. فایل اثر اینفوگرافیک حداکثر 50 مگابایت می¬تواند حجم داشته باشد، و اندازه فایل 50 در 70 سانتی متر باید طراحی شده باشد. پسوندهای مجاز برای این بخش pdf,zip,rar می باشد. 
اطلاعات لازم برای هر اثر: نام انجمن صاحب اثر در صورت وجود، صاحبان اثر، اطلاعات تماس نماینده صاحبان اثر که لازم است یکی از صاحبان اثر باشد.  


نظر شما :