کسب پنج رتبه به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۸ کد : ۲۱۸۰۰ انجمن ها
تعداد بازدید:۱۷۴
در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که عصر امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در پردیس دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب پنج رتبه برتر شدند.
کسب پنج رتبه به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که عصر امروز سه شنبه 3 خرداد 1402 در پردیس دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد،  انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب پنج رتبه شدند. 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه این موفقیت بزرگ را به انجمن های علمی دانشجویی برگزیده و خانواده دانشگاه علامه طباطبائی تبریک می گوید و برای ایشان از خداوند منان توفیقات روزافزون را خواهان است.


 انجمن حقوق خانواده / رتبه برگزیده در بخش انجمن بین رشته ای

 انجمن تکنولوژی آموزشی / رتبه شایسته تقدیر در بخش انجمن برتر

 انجمن حقوق خانواده / رتبه شایسته تقدیر در بخش مسابقه

 انجمن علوم ارتباطات / رتبه شایسته تقدیر در بخش مسابقه

 انجمن حقوق خانواده / رتبه شایسته تقدیر در بخش ویژه

 

قابل ذکر است، فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از شهریور سال گذشته آغاز و دریافت آثار به دبیرخانه وزارت علوم مهرماه سال ۱۴۰۱ دستور کار قرار گرفت که یک هزار و ۲۸۸ اثر از ۸۶ دانشگاه‌های متعدد از سوی دبیرخانه برای پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی حرکت راه یافت.

از این تعداد آثار ۹۵ اثر در حوزه هنر و معماری، ۱۶۵ اثر کشاورزی، ۳۷۷ اثر فنی مهندسی، ۱۶۳ اثر علوم پایه، ۴۴۹ اثر علوم انسانی و ۳۹ اثر در حوزه سفیر حرکت است.


نظر شما :