روابط‌عمومی بخش خصوصی در ایران؛ تجربه‌ها و چالش‌ها

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۹ کد : ۲۱۹۱۶ اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۵۵
نشست روابط‌عمومی بخش خصوصی در ایران؛ تجربه‌ها و چالش‌ها (متفاوت ترین نشست تخصصی روابط‌عمومی، با حضور مدیران برتر حوزه روابط عمومی برند‌های خصوصی ایران) با حضور نمایندگان نشان های تجاری «تپسی، علی بابا، دیجی‌کالا و سامسونگ» و سخنرانی در موضوعات روابط‌عمومی در سازمان‌های مدرن در مقایسه با سازمان‌های سنتی، شیوه های نوین تبلیغات در روابط عمومی امروز، روابط جدید در مقایسه با روابط عمومی سنتی و گفتگوی تخصصی با عنوان واکاوی و بررسی بحران‌های روابط‌عمومی هرکدام از مجموعه‌ها و‌نحوه مدیریت آن‌ها سه‌شنبه  ۹ خرداد  ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در سالن جلسات دانشکده ارتباطات (طبقه دوم) به همت انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
روابط‌عمومی بخش خصوصی در ایران؛ تجربه‌ها و چالش‌ها

نشست روابط‌عمومی بخش خصوصی در ایران؛ تجربه‌ها و چالش‌ها (متفاوت ترین نشست تخصصی روابط‌عمومی، با حضور مدیران برتر حوزه روابط عمومی برند‌های خصوصی ایران) با حضور نمایندگان نشان های تجاری «تپسی، علی بابا، دیجی‌کالا و سامسونگ» و سخنرانی در موضوعات روابط‌عمومی در سازمان‌های مدرن در مقایسه با سازمان‌های سنتی، شیوه های نوین تبلیغات در روابط عمومی امروز، روابط جدید در مقایسه با روابط عمومی سنتی و گفتگوی تخصصی با عنوان واکاوی و بررسی بحران‌های روابط‌عمومی هرکدام از مجموعه‌ها و‌نحوه مدیریت آن‌ها سه‌شنبه  ۹ خرداد  ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در سالن جلسات دانشکده ارتباطات (طبقه دوم) به همت انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.


نظر شما :