کسب ۵ رتبه برگزید توسط دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۲۲۵۱۲
تعداد بازدید:۳۷۸
نفرات برگزیده رشته های مختلف بخش آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دو گروه آقایان و بانوان اعلام شد و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب ۵ رتبه برگزیده شدند.
کسب ۵ رتبه برگزید توسط دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

نفرات برگزیده رشته های مختلف بخش آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دو گروه آقایان و بانوان اعلام شد و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب 5 رتبه برگزیده شدند.
سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان ۱۵ تا ۱۹ مرداد به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در ارومیه برگزار شد که مراسم افتتاحیه این جشنواره دوشنبه ۱۶ مرداد برگزار و در مراسم افتتاحیه از نفرات برگزیده بخش‌های غیرآوایی که به صورت ارسال اثر یا برگزاری آزمون کتبی شرکت کرده‌اند تجلیل شد. در این مسابقات بخش آوایی به عنوان بخش اصلی رقابت‌ها پس از افتتاحیه آغاز و تا ۱۸ مرداد ادامه پیدا کرد و اختتامیه آن ۱۹ مرداد برگزار شد.

نفرات برگزیده رشته های مختلف بخش آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور دانشگاه علامه طباطبائی به شرح ذیل است:

محمد رسول تکبیری  رتبه اول رشته نهج البلاغه

محمدرسول تکبیری رتبه دوم رشته حفظ کل

محمدامین نجفی رتبه دوم رشته حفظ ۲۰ جزء

محمد سجاد محمدی رتبه سوم رشته اذان

امیرحسین فتحعلی زاده رتبه سوم رشته تولیدات رسانه

 

همچنین دانشگاه علامه‌طباطبائی بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، در بین دانشگاه‌های این وزارتخانه، در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، جایگاه چهارم را کسب کرد.

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نفرات برگزیده رشته های مختلف بخش آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور نفرات برگزیده رشته های مختلف بخش آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :