حضور دانشگاه علامه طباطبائی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۴۰۲۱ انجمن ها
تعداد بازدید:۱۴۲
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس فرهنگستان علوم، صبح روز شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد.
حضور دانشگاه علامه طباطبائی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس فرهنگستان علوم، صبح روز شنبه 2 دی‌ماه 1402، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد. 
در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی قریب به 400 دانشجو از 70 دانشگاه سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند و دانشگاه علامه طباطبائی همچون سالهای گذشته حضور پررنگی در این عرصه علمی دارد.

مهمترین قسمت جشنواره بین المللی حرکت، بخش نمایشگاهی جشنواره است که طی روزهای شنبه و یکشنبه دایر شده و غرفه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر حسین میرزایی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و کارشناسان انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه پذیرای دانشجویان است که  از این فرصت برای ارتباط‌گیری و تعامل با بخش صنعت در سراسر کشور استفاده می شود و ظرفیت‌های مشارکت را فعال می کنند.

گفتنی است همزمان با برپایی نمایشگاه، ۸ نشست با هدف تعامل، هم افزایی و همفکری بین انجمن‌های علمی سراسر کشور پیش بینی شده است که این نشست‌ها به ارتقاء ظرفیت‌های انجمن‌های علمی کمک می نماید. در بخش دوم این آیین، نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی در سالن شماره یک تربیت بدنی دانشگاه افتتاح شد. در این نمایشگاه انجمن‌های علمی دستاوردهای خود را در قالب 80 غرفه در معرض بازدید علاقمندان قرار دادند.


نظر شما :