غرفه رسانه و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان اهالی رسانه و مسئولان فرهنگی کشوری

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۸ کد : ۲۴۷۱۱ انجمن ها
تعداد بازدید:۱۱۷
غرفه رسانه و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران که به همت دانشجویان دانشکده ارتباطات و انجمن‌های علمی-دانشجویی برپا شده بود، از تاریخ ۲۹ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان بود.
غرفه رسانه و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در  نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان اهالی رسانه و مسئولان فرهنگی کشوری

غرفه رسانه و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران  که به همت دانشجویان دانشکده ارتباطات و انجمن‌های علمی-دانشجویی برپا شده بود، از تاریخ ۲۹ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان بود.

‌‌مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران در آخرین روز برگزاری با گردهمایی اهالی رسانه در حضور جمعی از مسئولان فرهنگی در مصلای تهران، با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از دست اندرکاران رسانه های کشور برگزار شد.
گفتنی است در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از غرفه رسانه و ارتباطات دانشجویان علامه طباطبائی بازدید کردند. همچنین غرفه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه شاهد حضور پر رنگ اساتید دانشگاه‌ علامه طباطبائی و دانشگاه تهران، همچون دکتر مدقق و حضور دکتر رفیعی (رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران)، دکتر سید محمد هاشمی (قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)،  دکتر منوچهر متکی (وزیر سابق امور خارجه)، سردار طلائی نیک (معاون توسعه مدیریت و‌برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)،  آقای مصطفوی نسب (مدیر روابط‌عمومی شبکه سلامت)  بود.

 

در این مراسم دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که از غرفه رسانه و ارتباطات دانشجویان علامه طباطبائی بازدید کردند درباره دانشکده علوم ارتباطات اعلام کرد: ‌«دانشکده ارتباطات، هویت دانشگاه علامه طباطبائی است که از گذشته همراه ما بوده‌است.تفکر مردم نسبت به علوم ارتباطات همچون روابط عمومی، روزنامه نگاری و نقش رسانه که در این دنیا نوعی از قدرت شمرده می‌شوند و  در جهت‌دهی تفکر و ذهن مردم موثر، و هر لحظه در حال گسترش و بهبود عملکرد است. دانشکده ارتباطات دارای ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت است.»
‌‌وی در ارتباط با تشکیل واحد ارتباط با صنعت برای ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت از دو روش برای اجرای این برنامه  بیان کرد. روش اول، اجرای عهدنامه‌ای بین دانشگاه و وزارت علوم برای جذب و حمایت دانشجویانی که ادارات نیازمند آن‌ها هستند بود. و‌ دوم، همان مراکز نوآوری و فناوری تشکیل شده در دانشکده ها است که با استفاده از آن‌ها می‌توان ارتباط با صنعت را فراهم نمود.
‌وی در ارتباط با ایجاد مقطع دکتری برای تحصیل در رشته های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری حمایت خود را اعلام کرد و گفت: «این تصمیم به وزارت علوم وابسته است که باید اساتید این مقطع متناسب با تعداد دانشجو وجود داشته باشد.»
‌دکتر معتمدی در سخنان پایانی خود به این نکته اشاره کرد که: «با توجه به این نکته که دانشکده در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است؛ یکی از تصمیمات و اهداف دانشگاه این است که بتوان همکاری‌های لازم جهت پیشرفت این دانشکده را فراهم ساخته و به آینده امیدوار باشیم.»‌


لینک دانلود فایل

نظر شما :