گزارش تصویری:

بازدید انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی  از پارک ملی هوا فضا سپاه

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۱ کد : ۲۵۱۱۸ انجمن ها
تعداد بازدید:۲۹
بازدید از پارک ملی هوا فضا سپاه به همت انجمن علمی  روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی جهت آشنایی دانشجویان با دستاوردهای موشکی، پدافند هوایی و پهپادی هوافضای سپاه دوشنبه ۲۷ فرودین ۱۴۰۳ صورت گرفت.
بازدید انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی  از پارک ملی هوا فضا سپاه

بازدید از پارک ملی هوا فضا سپاه به همت انجمن علمی  روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی جهت آشنایی دانشجویان با دستاوردهای موشکی، پدافند هوایی و پهپادی هوافضای سپاه دوشنبه 27 فرودین ۱۴۰۳ صورت گرفت.
کیمیا ملک زاده دبیر انجمن علمی روابط بین الملل در خصوص این بازدید گفت: دانشجویان از دستاوردهای ارزشمند و شگفتی ساز نیروی هوا فضای سپاه پاسداران بازدید کردند. این بازدید از چند حوزه صنایع موشکی، پهبادی، راداری، ماهواره‌ای و پرتاب ماهوار انجام گرفت و متخصصین هر صنعت توضیحات لازم را ارائه داده و به سؤالات دانشجویان  پاسخ گفتند.

وی هدف از برگزاری این بازدید را انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌های کشور بدون اتکا به نیروهای خارجی و نقش تعیین کننده آن در روابط بین الملل و ایجاد قدرت بازدارندگی عنوان کرد. این نمایشگاه تجلی غرور ملی و اعتماد به نفس جوانان در جهش تولید و بومی سازی علوم با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است.

 


نظر شما :