برگزاری مجمع عمومی و آئین پایان دوره و تقدیر از شورای مرکزی و فعالین کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبائی

۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۶۱۸۶
تعداد بازدید:۱۱۶
برگزاری گردهمایی مجمع عمومی و آئین پایان دوره و تقدیر از شورای‌ مرکزی‌ و‌ فعالین‌ کانون‌ قرآن‌ و عترت دانشگاه علامه طباطبائی در تیرماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات شماره ۲ دانشکده اقتصاد با حضور اعضا برگزار شد.
برگزاری مجمع عمومی و آئین پایان دوره و تقدیر از شورای مرکزی و فعالین کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبائی

برگزاری گردهمایی مجمع عمومی و آئین پایان دوره و تقدیر از شورای‌ مرکزی‌ و‌ فعالین‌ کانون‌ قرآن‌ و عترت دانشگاه علامه طباطبائی در تیرماه 1403 در سالن اجتماعات شماره ۲ دانشکده اقتصاد با حضور اعضا برگزار شد.

 با پایان یافتن یک سال درخشان دیگر در بزرگترین، فعال ترین و قدیمی ترین کانونِ دانشگاه، مراسم گردهمایی مجمع عمومی و آئین پایان دوره و تجلیل از فعالین و شورای مرکزی کانون قرآن و عترت تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور نزدیک به ۴۰ نفر از اعضای کانون در سالن همایش های شماره ۲ دانشکده اقتصاد با حضور آقای حسین نوروزی کارشناس کانون ها و فعالیت های قرآنی دانشگاه و مدیریت و اجرای آقای علی ساعتچی دبیر کانون قرآن و عترت برگزار شد. 

در این مراسم ضمن گزارش سالانه فعالیت های کانون و پخش کلیپ هایی کوتاه از برنامه ها، اعضای مجمع عمومی پس از معرفی خود به بیان دغدغه ها و مشکلات و چالش های یک سال اخیر پرداختند و چشم انداز آینده کانون بر اساس برنامه جامع راهبردی بررسی و برخی اعضای شورای دوره جدید به مجمع عمومی معرفی شدند و در نهایت پرچم های متبرک اعتاب مقدسه علویه،حسینیه،کاظمیه و حضرت رقیه سلام الله علیها بخش این مراسم بودند و فضای معنوی خاصی به جلسه بخشیدند و این گردهمایی با تقدیر از فعالین کانون به پایان رسید.

بدین ترتیب با برگزاری این مراسم که دقیقاً در سالگرد شکل گیری مجدد کانون قرآن و عترت تشکیل شد، پرونده فعالیت های اجرایی کانون با برگزاری جشن های عید سعید غدیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بسته شد.

 


نظر شما :