همزمان با ولادت امیر مؤمنان و در مسجد امام علی (ع) آغاز شد.

مراسم اعتکاف ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۱۰۱ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها تشکل ها
تعداد بازدید:۱۳۵۹
هیئت اصحاب عاشورایی که متولی برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه علامه طباطبائی است و بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این زمینه همکاری می‌کنند.
مراسم اعتکاف ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی

همزمان با ولادت امیر مؤمنان و در مسجد امام علی (ع)، مراسم اعتکاف ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد.

مراسم اعتکاف امسال به همت هیئت اصحاب عاشورایی، بسیج دانشجویی، کانون قرآن و عترت و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور بیش از 700 نفر از اساتیدف دانشجویان، کارمندان و خانواده های ایشان در مسجد امام علی(ع) در حال برگزاری است.

از جمله سخنرانان مراسم اعتکاف امسال، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حجت‌الاسلام حسین حلوائیان و مداحانی همچون مهدی سماواتی، مرتضی طاهری و علی آیینه‌چی هستند.

سید شایان قادریان، دبیر هیئت اصحاب عاشورایی و مسئول برگزاری اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم اعتکاف امسال به سبک زندگی ایرانی و اسلامی توجه جدی شده است و در سخنرانی‌ها، حلقه‌های معرفتی، محتویات بسته‌های فرهنگی و فعالیت‌های فضای مجازی نیز به این موضوع پرداخته می‌شود.

مراسم اعتکاف رجبیه دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در روزهای ایام البیض و همزمان با روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ۹۶  مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در مسجد امام علی(ع) در حال برگزاری است.

در روز اول این مراسم دکتر حسین سلیمى، رئیس دانشگاه علامه طباطبائى و دکتر حسین سلیمى بجستانى معاون دانشجویى و سرپرست معاونت فرهنگى و اجتماعى در جمع دانشجویان معتکف دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.

 


به نقل از عطنا


نظر شما :