دورهمی خانواده بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی

دورهمی خانواده بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی

۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۸۰۴ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۴۱۶
دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ظهر امروز به در نشست خانواده بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی از زحمات همکاران خود در بخاطر اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.
دورهمی خانواده بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی

دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ظهر امروز به در نشست خانواده بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی از زحمات همکاران خود در بخاطر اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

در این نشست صمیمانه ضمن تبریک برای ازدواج برخی از همکاران و همچنین به دنیا آمدن فرزند و بزرگ شدن خانواده معاونت فرهنگی، پیوستن آقای اکبر آخوندی را به عنوان همکار جدید معاونت فرهنگی معرفی و برای ایشان توفیقات روز افزون در جهت خدمت به مجموعه بزرگ دانشگاه را از خداوند بزرگ مسئلت نمودند.

از مهمانان ویژه این نشست صمیمی دکتر ذکیانی رئیس دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی بودند. در پایان مراسم از زحمات همکاران حوزه فرهنگی با اهداء لوح سپاس و یادبود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گرفتن عکس دسته جمعی یادگاری و صرف ناهار دورهمی و پذیرایی و ایجاد شور و نشاط در بین همکاران در یک جمع صمیمی از دیگر قسمت های این نشست بود.


نظر شما :