نشست تخصصی دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی

نشست تخصصی دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۴۰۴۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۲۲۶
عصر امروز 8 شهریور 96 با حضور دکتر خورسندی مدیر فرهنگی، آقای رحمت خواه و خانم قناعتیان کارشناسان انجمن های علمی دانشجویی و دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی نشست تخصصی پیرامون بررسی جشنواره حرکت مرحله کشوری و دانشگاهی برگزار گردید.
نشست تخصصی دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی

عصر امروز 8 شهریور 96 با حضور دکتر خورسندی مدیر فرهنگی، آقای رحمت خواه و خانم قناعتیان کارشناسان انجمن های علمی دانشجویی و دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی  نشست تخصصی پیرامون بررسی جشنواره حرکت مرحله کشوری و دانشگاهی برگزار گردید.

دکتر خورسندی مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیان داشتند: با توجه به اینکه ارزیابی و داوری جشنواره داخلی بر اساس آیین نامه های ابلاغی وزارت علوم بوده و اینکه در آنها نسبت به سالهای پیشین تغییراتی انجام شده، این تغییرات در داوری های دانشگاه نیز اعمال گردیده است. با توجه به اینکه داوری در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ... صورت گرفته است و برای هر بخش سقف امتیاز مشخصی را در نظر گرفته اند؛ این روند در نتیجه نهایی تاثیر گذار بوده است. و بنده با قاطعیت اعلام می کنم که داوری های آثار ارسالی انجمن های علمی دانشجویی کاملا بی طرفانه و مبتنی بر عدالت بوده است. افراد کمیته داوری از بین اعضای هیئت علمی و کارشناسان معاونت فرهنگی به صورت تخصصی  انتخاب شده و جلسات متعددی برگزار نمودند. 

وی افزود: برای داوری آثار انجمن های علمی دانشجویی ابتدا معیار و شاخص های ارزشیابی را مشخص کرده ایم و سپس به سراغ آثار رفته و براساس معیارها به ارزیابی و امتیاز دهی پرداخته ایم و تلاش تیم داوری بر بی طرفانه بودن و بر مبنای عدالت بوده و بنده از آن دفاع میکنم. با توجه به پیش رو بودن جشنواره حرکت مرحله کشوری سعی کرده ایم داوری های مرحله دانشگاهی نیز بر اساس آیین نامه و ضوابط ابلاغی وزارت علوم  باشد. 

دکتر خورسندی در مورد تقدیر از انجمن های علمی دانشجویی در جشنواره حرکت مرحله دانشگاهی اذعان داشتند: اینکه قدر دان اعضای انجمن علمی دانشجویی باشیم یک مقوله است و اما اینکه بخواهیم به چه کسانی به عنوان نفرات برتر جوایزی اهدا شود و از آنها تقدر و تشکر به عمل آید بحث جدای دیگری است. بنابراین در جشنواره امسال سعی داریم ضمن تشکر از همه فعالان انجمن های علمی دانشجویی تفاوتهای موجود بین انجمن های فعال و کمتر فعال لحاظ گردد. 

در ادامه این جلسه ایشان گریزی به برنامه استقبال از ورودی های جدید دانشگاه زدند و بیان داشتند: با توجه به پیش رو بودن ایام سوگواری ماه محرم و صفر و استقبال از ورودی ها امسال این برنامه بصورت جشن برگزار نخواهد شد و در بدو ورود دانشجویان به دانشگاه این معاونت به ارائه برنامه هایی از قبیل برپایی میز فرهنگی، معرفی معاونت فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان، ثبت نام از ورودی ها، معرفی دانشکده ها توسط کانونها، انجمن های علمی دانشجویی، تشکلهای دانشجویی، نشریات و امور فرهنگی خانه های دانشجویی، برپایی غرفه های واحدهای مختلف حوزه معاونت فرهنگی، و ... می پردازد. 

در خاتمه این نشست اعضای جلسه به تصمیم گیری در خصوص جزئیات برگزاری جشنواره حرکت پرداختند.

 


نظر شما :