ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل جلسه داد

ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل جلسه داد

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۴۰۶۰ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۲۹۰
صبح امروز 11 شهریور 96 نشست هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در دفتر معاونت این دانشگاه تشکیل جلسه داد
ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل جلسه داد

صبح امروز 11 شهریور 96  نشست هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در دفتر معاونت فرهنگی این دانشگاه تشکیل جلسه داد.

پیش بینی می شود در این مراسم، دانشگاه علامه طباطبائی میزبان استقبال بیش از 3000 دانشجویان ورودی باشد. گفتنی است تعداد دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری بیش از 5000 نفر می باشد که بیش از نیمی از این تعداد همه ساله در مراسم ورودی ها که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار می گردد شرکت می نمایند.

بعد از صحبت های کارشناسان حوزه فرهنگی در این جلسه، دکتر خورسندی مدیر فرهنگی دانشگاه زمان برگزاری این مراسم  را  20 مهر 96 تعیین نمودند.

با توجه به همزمانی این مراسم با ماه های محرم و صفر به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی برنامه هایی که در این مراسم در نظر گرفته شده مناسب با این ماه می باشد. از مهمترین برنامه ها: سخنرانی مسئولین دانشگاه؛ اجرای تئاتر آوایی عاشورایی؛ معرفی و ثبت نام از دانشجویان جدید الورود در انجمن های علمی دانشجویی، کانونهای فرهنگی هنری، تشکلهای دانشجویی، نشریات دانشجویی، امور فرهنگی خانه های دانشجویی و امور قرآن و عترت  و ... ؛ میز معرفی سایر معاونتهای دانشگاه؛ اهداء هدیه فرهنگی با نماد دانشگاه؛ ایجاد غرفه مخصوص ارتباط دانشگاه با خانواده های دانشجویان و سایر برنامه های دیگر که جزئیات آن در سایت رسمی دانشگاه اطلاع رسانی می گردد.

 


نظر شما :