آغاز طرح پایش سلامت برای دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی

طرح پایش سلامت به مدت 20 روز از 15 مهر 96 برای دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۳۱۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها تشکل ها
تعداد بازدید:۸۵۶
مدیریت برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در آغاز سال تحصیلی 96-97 طرح نیازسنجی مهارتی و آموزشی دانشجویان نو ورودی در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد را اجرا می کند.
طرح پایش سلامت به مدت 20 روز از 15 مهر 96 برای دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

طرح پایش سلامت به مدت 20 روز از 15 مهر 96 برای دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد. در این طرح دانشجویان ورودی جدید از نظر سلامت جسمی، پایش سلامت روانشناختی و ارزیابی ساختار اسکلتی و قامتی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند. گفتنی است معاینه و سنجش دهان و دندان، بینایی سنجی، تست فشار خون و قد و وزن، مشاوره روانشناختی و پایش فرهنگی از دیگر موارد این طرح است.

گفتنی است طرح سمن(سلامت، مهارت، نشاط) ویژه دانشجویان ورودی جدید توسط مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه از تاریخ 23 مهرماه برگزار می شود. بر اساس این طرح کلیه دانشجویان ورودی جدید ملزم به شرکت در یک کارگاه آموزشی 4 ساعته هستند که در آن مهارت های ارتباطی و ارتباط موثر، تنظیم هیجانات و حقوق شهروندی آموزش داده می شود. تاریخ و روز برگزاری کارگاه بر اساس ساعت فراغت دانشجویان برنامه ریزی شده است. این برنامه از طریق کانال تلگرام دانشجویان ورودی جدید به آدرس vorodi96atu@ و تلابلو اعلانات آموزش هر دانشکده به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

همچنین مدیریت برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در آغاز سال تحصیلی 96-97 طرح نیازسنجی مهارتی و آموزشی دانشجویان نو ورودی در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد را اجرا می کند.

این طرح پژوهشی گوشه ای از طرح سیستم مهارتی است که با همکاری معاونت های آموزشی و پژوهشی و مرکزکارآفرینی دانشگاه در حال انجام است.

طرح نیازسنجی آموزشی و مهارتی دانشجویان، براساس تاکید ریاست دانشگاه علامه طباطبائی و با هدف بررسی نیازهای دانشجویان در زمینه مهارتهای لازم جهت ورود به بازار کسب و کار و با همکاری پژوهشکده مطالعات میان رشته ای فرهنگ پژوهی، انجام می گیرد.


نظر شما :