بررسی و تبادل نظر با دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عصمت مؤمنی

بررسی و تبادل نظر با دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عصمت مؤمنی

۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۷۴۱ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۲۶۹
چهارشنبه 24 آبان نشست بررسی و تبادل نظر با دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عصمت مؤمنی مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، زهرا جلیلیان کارشنان واحد دانش آموختگان، عباس یزدی، امیرحسین ایمانی زاده، وحید حیاتی، حامد کرمی و ایمان پور از دانش آموختگان و فعالان این حوزه در دفتر مدیریت برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
بررسی و تبادل نظر با دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عصمت مؤمنی

نشست بررسی و تبادل نظر با دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عصمت مؤمنی مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، زهرا جلیلیان کارشنان واحد دانش آموختگان، عباس یزدی، امیرحسین ایمانی زاده، وحید حیاتی، حامد کرمی و ایمان پور از دانش آموختگان و فعالان این حوزه چهارشنبه 24 آبان در دفتر مدیریت برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در ابتدا این نشست گزارشی از بانک اطلاعات 77 هزار دانش آموخته دانشگاه  (که با همکاری معاونت آموزشی گردآوری شده)  ارائه شد و حضار به  بحث و تبادل نظر و هدف از تاسیس واحد دانش آموختگان پرداختند.

در پایان نشست نتایج به شرح ذیل می باشد:

-        جدی گرفتن جایگاه و  فعالیت واحد دانش آموختگان بر مبنای بنیان های محکم و طبق آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

-        برقراری ارتباط موثر و مستمر با دانش آموختگان دانشگاه که دارای جایگاه سازمانی و حقوقی هستند.

-        بصورت ماهانه با دانش آموختگان جلسات پی در پی و مکرر برگزار شود. که خروجی این جلسات و نشست ها، راه اندازی تاریخ شفاهی (در قالب تیزر، فیلم و مصاحبه)، انتقال تجربیات و برقرار کردن ارتباط متقابل به دور از مسائل سیاسی، تا از پتانسیل و مهارت این افراد بهره برده شود.


نظر شما :