نشست معاون و مدیر فرهنگی دانشگاه با کارشناسان

نشست معاون و مدیر فرهنگی دانشگاه با کارشناسان

۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۲۵۱ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۹۴۰
نشست کارشناسان حوزه فرهنگی با دکتر ایران زاده و دکتر امیدبخش سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه به منظور تعامل و همفکری و معرفی بیشتر واحدها صبح امروز (دوشنبه 25 دی 96) با حضور کارشناسان برگزار شد.
نشست معاون و مدیر فرهنگی دانشگاه با کارشناسان

نشست کارشناسان حوزه فرهنگی با دکتر ایران زاده و دکتر امیدبخش سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه به منظور تعامل و همفکری و معرفی بیشتر واحدها صبح امروز (دوشنبه 25 دی 96) با حضور  کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه دکتر امید بخش عنوان گفتگو را به منظور شروع و نقطه مشترک و دغدغه فعالان این عرصه برشمرد. ایشان با اشاره به آیه «فَبَشِّرْ عِبَاد الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبعُونَ أَحْسَنَهُ» / (پس بشارت ده به آن بندگان من که به سخن گوش فرامى‏ دهند و بهترین آن را پیروى مى کنند) گفت: در این آیه بشارت به گوش دادن شده است بنابراین آماده شنیدن هستم.
در ادامه هر کدام از کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به معرفی اجمالی خود و شرحی از فعالیتهای خود پرداختند و از دغدغه هایشان در عرصه فرهنگ مطالبی  بیان کردند. از مهمترین این موارد:
تعامل واحدها با یکدیگر در اجرای برنامه ها
رعایت سلسله مراتب و ارجاع از بالا به پایین کارها در خصوص ارزیابی فعالیتها
پیش رو داشتن مسابقات ملی  مناظره (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در روز خواجه نصیر(6 اسفند96)
برنامه ریزی فعالیتهای جدید در شروع ترم تحصیلی
در خاتمه نشست دکتر ایران زاده ضمن تشکر از دکتر امیدبخش و دکتر غفاری به عنوان مدیران جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی، بیان داشت که عرصه فرهنگ حساسیت بالایی دارد. و از مدیران پیشین قدردان هستم و از مشاوره آنها برای این معاونت استفاده خواهم کرد. افرادی که در مجموعه هستند جزو برجسته ترین کارکنان دانشگاه هستند، از همکارانم خواهش دارم که پیکره معاونت را یک پیکره واحد برای خود در نظر بگیرند و این دو مدیریت را از هم جدا نپندارند. ما یک مجموعه هستیم و یک کار مشترک انجام می دهیم. بنای ما در معاونت خرد جمعی، رایزنی فرهنگی و کار جمعی است، از هر نوع پیشنهاد و انگاره ای که دارید، بنده از آن استقبال می کنم و در این راه به کمک تک تک شما نیاز دارم.

 

   
     

 


نظر شما :