آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبايي

آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۷۹۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۱۱۷
هیات اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای زمان ثبت نام برای دانشجویان علاقمند به حضور در مراسم پرفیض اعتکاف اعلام کرد. چهارمین مراسم معنوی اعتکاف دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با عنوان باب الوصال 4 از 11 الی 13 فرودین ماه سال 97 برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی allameh.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

هیات اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای زمان ثبت نام برای دانشجویان علاقمند به حضور در مراسم پرفیض اعتکاف اعلام کرد. چهارمین مراسم معنوی اعتکاف دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با عنوان باب الوصال 4 از 11 الی 13 فرودین ماه سال 97 در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی allameh.nahad.ir  و یا بصورت حضوری در پردیس مرکزی دانشگاه و دانشکده ها نسبت به ثبت  نام اقدام نمایند.

گفتنی است در مراسم ایام اعتکاف ایام البیض که در تاریخ 11 لغایت 13 فروردین سال 97 در مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار خواهد شد از شخصیت های مطرح (سخنران همچون آیت الله صدیقی و ابوترابی و حجه الاسلام پناهیان و ... و مداحان همچون رضا بکائی، مهدی سماواتی، علی قربانی و میثم احمدی پور) دعوت به عمل آمده است.



نظر شما :