فراخوان ثبت نام جهت شرکت در شانزدهمین همایش مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های کشور (وزارت علوم)

فراخوان ثبت نام جهت شرکت در شانزدهمین همایش مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های کشور (وزارت علوم)

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۸۶۹ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۴۰
برای شرکت در انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی کشور زمان: 12 تا 14 اردیبهشت 1397 مکان: دانشگاه اصفهان
فراخوان ثبت نام جهت شرکت در شانزدهمین همایش مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های کشور (وزارت علوم)

 برای شرکت در انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی کشور 

زمان:  12 تا 14 اردیبهشت 1397  مکان: دانشگاه اصفهان

https://t.me/nashratu/1294

 با توجه به دارا بودن «6 سهمیه حق رأی» برای نشریات دانشگاه علامه طباطبائی، علاوه بر امکان حضور 3 نماینده دانشجویی منتخب کمیته که طی برگزاری انتخابات در 12 اسفند 1396 برگزیده شدند، امکان حضور نفرات چهارم و پنجم و نیز 1 نفر دیگر از مدیران مسئول نشریات فعال (که طی یک سال گذشته حداقل یک شماره منتشر نموده اند) وجود دارد. در صورت تمایل جهت حضور و شرکت در انتخابات فوق؛ حداکثر تا روز شنبه 1 اردیبهشت 1397 درخواست خود را اعلام نمایید.

 در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت، قرعه کشی انجام خواهد شد.

 @alirezaaqanbari

 48393518

 @nashratu

شرکت کنندگان (کاندیداها و رای‌دهندگان) در شانزدهمین همایش مدیران مسئول نشریات دانشگاه‌های کشور بخوانند! 

نکات مهم برای ثبت نام کاندیداتوری و اخذ رای در انتخابات کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم

ماده 37 : شرایط کاندیداتوری در انتخابات شورای مرکزی به شرح ذیل است:

1. مدیرمسئول نشریه دانشگاهی باشد.

2.  در چهارده ماه قبل از تاریخ روز انتخابات، حداقل یک شماره از نشریه منتشر کرده باشد.

3. واحد درسی یا پایان نامه یا رساله داشته باشد و حداقل دو نیم سال تحصیلی از سنوات مجاز تحصیلی وی (بدون احتساب نیم سال جاری) باقی مانده باشد.

معرفی نماینده:

ماده 39 : مدیرمسئول میتواند برای شرکت در انتخابات، نماینده ای را معرفی نماید. هر فرد تنها میتواند نماینده یک مدیرمسئول باشد و یک مدیر مسئول نمیتواند هم با حق رأی خود و هم با نمایندگی از مدیرمسئول دیگر در انتخابات شرکت کند. نماینده با معرفی نامه مکتوب از سوی مدیرمسئول، به جای وی در انتخابات رأی خواهد داد. مفاد معرفی نامه همان موارد مندرج در ماده 17 میباشد اما معرفینامه میبایست نهایتاً تا 24 ساعت پیش از آغاز فرآیند رأی گیری ارسال و یا تحویل داده شود. نماینده باید حتماً دانشجو باشد.

 نحوه معرفی نماینده:

ماده 17: مدیرمسئول میتواند برای شرکت در انتخابات، نماینده ای را معرفی نماید. هر فرد تنها میتواند نماینده یک مدیرمسئول باشد و یک مدیرمسئول نمیتواند هم با حق رأی خود و هم با نمایندگی از مدیرمسئول دیگر در انتخابات شرکت کند. نماینده با معرفی نامه مکتوب از سوی مدیرمسئول، به جای وی در انتخابات رأی خواهد داد. معرفینامه میبایست شامل نام و نام خانوادگی مدیرمسئول و نماینده و نام نشریه و موضوع نمایندگی(رأی دادن در انتخابات کمیته ناظر) و امضاء مدیرمسئول و تاریخ امضاء و ترجیحاً در کاغذ سربرگدار نشریه باشد.

کاندیدا میبایست در هنگام ثبت نام، اصل و رونوشت کارت دانشجویی یا کارت پرسنلی یا کارت عضویت هیأت علمی خود را ارائه دهد تا پس از احراز هویت وی و تطبیق اصل و رونوشت کارت ارائه شده توسط مسئول ثبت نام، اصل کارت به کاندیدا مسترد و رونوشت به فرم ثبت نام تکمیل شده ضمیمه گردد.

منبع: شیوه نامه انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی، مصوب 1395.9.3 شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم 


نظر شما :