ابلاغ دستورالعمل يازدهمين جشنواره حركت

ابلاغ دستورالعمل یازدهمین جشنواره حرکت

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۹۴ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۵۰
دستورالعمل اجرایی یازدهمین جشنواره حرکت ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ گردید.
ابلاغ دستورالعمل یازدهمین جشنواره حرکت

دستورالعمل اجرایی یازدهمین جشنواره حرکت ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ گردید.

 بنا بر اطلاع دبیرخانه مرکزی جشنواره حرکت، رویکرد این دوره از جشنواره تاکید بر تقویت ارتباط انجمن های علمی و جشنواره با صنعت، ارتقاء کیفیت بخش نمایشگاهی، توسعه تعاملات علمیِ ملی و بین المللی و تقویت حوزه های رقابتی و داوری جشنواره براساس استانداردهای علمی است. لازم به ذکر است جشنواره یازدهم حرکت در پنج گروه آموزشی فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و هنر و معماری ودر حوزه های رقابتی انجمن علمی، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه برگزار می شود.

همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره: مبنای عمل در بخش های مختلف جشنواره و فرآیند و مبنای داوری در مرحله ملی جشنواره، این دستورالعمل خواهد بود.

جهت دریافت فایل دستورالعمل اجرایی یازدهمین جشنواره حرکت اینجا را کلیک فرمائید.

 

گروه‌های دانشجویی و دانشجویان به‌صورت انفرادی می‌توانند آثار خود را با توجه به دستورالعمل اجرایی جشنواره و شرایط زیر، حداکثر تا تاریخ ۶ تیرماه ۱۳۹۷، به ایمیل دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آدرس atu.anjomanelmi@gmail.comارسال کنند.

شرکت‌کنندگان باید به نکات ذیل توجه کنند:

هر گروه دانشجویی تنها در یک حوزه از حوزه‌های رقابتی شامل محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه شرکت کند.

هر فرد (دانشجو) تنها در یک حوزه از حوزه‌های محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه؛ می‌تواند شرکت کند.

در حوزه رقابتی انجمن علمی برتر، با توجه به شرایط اختصاصی بند (الف) دستورالعمل لازم است، گزارش در فرمت Word با حداکثر حجم ۳۰ مگابایت تهیه شود.

در هریک از حوزه‌های رقابتی: فعالیت خلاقانه، مسابقه، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه؛ شرکت‌کنندگان باید فقط یک فعالیت خود را در قالب یک اینفوگرافی با حداکثرحجم ۱۵ مگابایت اندازه A1 آماده و ارسال کنند.

در آماده‌سازی گزارش‌ها توجه به فرم‌های داوری، قابل دسترسی از لینک: http://harekatfest.ir/register/davari  ضرورت دارد.

فعالیت‌های گزارش‌شده باید در فاصله زمانی اول خرداد ۱۳۹۶ تا اول خرداد ۱۳۹۷ انجام شده باشد.

گفتنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۸۳۹۳۵۱۳(۰۲۱) و ۴۸۳۹۳۵۲۳(۰۲۱) تماس بگیرید.


نظر شما :