دکتر امیدبخش از جزئیات برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد

دکتر امیدبخش از جزئیات برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۸۴۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۹۶۳
حفظ و گرامیداشت ارزشهای دفاع مقدس بر عهده همه بخش ها و اقشار است و هفته دفاع مقدس یاد آور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی، رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب، پاسداری کردند. در این خصوص از دکتر علیرضا امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه طی مصاحبه ای از جزئیات برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر گرفتیم.
دکتر امیدبخش از جزئیات برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد

حفظ و گرامیداشت ارزشهای دفاع مقدس وظیفه ی همه بخش ها است و هفته دفاع مقدس یاد آور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی، رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب، پاسداری کردند. در این خصوص از دکتر علیرضا امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه طی مصاحبه ای از جزئیات برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر گرفتیم. 

مدیر فرهنگی دانشگاه گفت: باید ضمن پرهیز از کارهای کلیشه ای و خارج از خلاقیت با اعتقادی راسخ به ارزشهای دفاع مقدس به برنامه هایی در خور شأن بپردازیم.

ایشان ضمن اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما توانستیم» که از 31 شهریور (آغاز هفته دفاع مقدس) شروع می شود گفت: ستادی متشکل از مسئولین بخش های مختلف دانشگاه در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تشکیل شد و بخش های مختلف دانشگاه متولی برگزاری ویژه برنامه هایی در این خصوص شده اند. معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت دانشجویی، معاونت اداری مالی دانشگاه، روابط عمومی، حراست، امور شاهد و ایثارگر،  بسیج اساتید، حوزه مقاومت بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و ... از بخش های همکار در این برنامه ها می باشد.

بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، دعوت از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس جهت سخنرانی و روایتگری در دانشکده ها، فضاسازی، برگزاری مسابقه شعر با موضوع شهادت و ایثار، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری نشست هم اندیشی استادان از جمله برنامه های مختلف دانشگاه است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در صورت برگزاری همایش گرامیداشت دفاع مقدس از سرداران بزرگ دفاع مقدس دعوت بعمل می آید. اجرای گروه تواشیح، برگزاری مسابقه از برنامه های این همایش است.

وی افزود: باید یادآور شد که دفاع مقدس مربوط به قشر و گروه خاصی از جامعه نیست و حراست و پاسداری از مرزهای ایران بر عهده همه مردم با تمام سلایق بوده است، بنابراین حفظ و گرامیداشت ارزشهای دفاع مقدس بر عهده همه بخش ها و اقشار است، به همین سبب از تمام گروه های دانشگاه جهت همراهی و همکاری دعوت کردیم و خوشبختانه همه با توان خوبی در این برنامه حضور پیدا می کنند. پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس، به نوعی یادآور دورانی است که جوانان این سرزمین با دستان خالی در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اتحاد و یکدلی درس همیشگی آن دوران خواهد بود.


نظر شما :