نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر

نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر

۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۱۳۸ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۴۰
صبح امروز چهارشنبه 25 مهر 1397 نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر به منظور تعامل و هم فکری پیزامون برگزاری فعالیتهای معاونت فرهنگی دانشگاه به تبادل نظر پرداختند.
نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر

صبح امروز چهارشنبه 25 مهر 1397 نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر به منظور تعامل و هم فکری پیرامون برگزاری فعالیتهای معاونت فرهنگی دانشگاه به تبادل نظر پرداختند. در این نشست دکتر محمود ارژمند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، دکتر نعمت الله ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، دکترفائزه طاهری مدیرامور فرهنگی دانشگاه هنر، دکتر علیرضا امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه علامه و کارشناسان حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی و برنامه ریزی فرهنگی حضور داشتند.

نشست مشترک مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه هنر به منظور استفاده بهتر از فضای هنری، خصوصا نمایشگاه آثار و دستاوردای دانشجویان و بهره وری و کسب مشاوره تخصصی تشکیل شد. ایجاد امید و نشاط با تکیه بر تغییر فضاهای محیطی می تواند بر روحیه دانشجویان تاثیرگذار باشد. در این نشست همچنین پیرامون کارگاه های آموزشی مشترک، داوری جشنواره ها، استفاده از ظرفیت های دانشجویی دو دانشگاه، مشاوره و روان شناسی در زمینه تدبیر زندگی و مشاوره دانشجویی و ... بحث و تبادل نظر شد.

در خاتمه تفاهم نامه اولیه به منظور بررسی در اختیار معاونان فرهنگی و اجتماعی دو دانشگاه  قرار گرفت و سپس از موزه و کتابخانه مرکزی و سایر محیط های دانشگاه بازدید به عمل آمد.


نظر شما :