یکشنبه ۲۹ مهر 1397 روز افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و هنری دانشجویان

یکشنبه ۲۹ مهر 1397 روز افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و هنری دانشجویان

۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۱۴۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۴۹۱
به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان می رساند، افتتاحیه نمایشگاه روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ خواهد بود.
یکشنبه ۲۹ مهر 1397 روز افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و هنری دانشجویان

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان می رساند، افتتاحیه نمایشگاه روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ خواهد بود.
بر این اساس از تمامی غرفه داران در خواست می شود تا با توجه به زمان بندی که خودشان برای حضور در غرفه در برگه در خواست غرفه اعلام کرده بودند، در روز یکشنبه ۲۹ مهر ساعت ۸:۳۰ در اتاق تبلیغات معاونت فرهنگی و اجتماعی واقع در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی برای تحویل غرفه حضور بهم رسانند.

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در سال حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه، فروشگاه و آموزشگاه از تولیدات و آثار هنری، فرهنگی دانشجویان را برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه باهدف حمایت از تولیدات آثار خلاقانه‌ی هنری دانشجویان و در زمینه های صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی، صنایع چرمی و ارائه کتاب و نرم‌افزار برگزار خواهد شد. دانشجویان علاقه‌مند به‌منظور ثبت‌نام از تاریخ یکم لغایت هجدهم مهرماه با مراجعه به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نسبت به ثبت‌نام در این نمایشگاه اقدام نمودند و افتتاحیه نمایشگاه روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ خواهد بود.


نظر شما :