به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی برگزار شد؛ کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی برگزار شد؛ کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۲۳۹ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۶۹۰
کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.
به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی برگزار شد؛ کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

در این کارگاه یک رزه که چهارشنبه، ۲ آبان‌ماه برگزار شد، حامد وثوقی، دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی و هادی مرادی، استراتژیست بازاریابی دیجیتال و مدیر بازرایابی بوم‌گردی بیابوم به ارائه آخرین تجربیات و تکنیک‌های این حوزه برای دانشجوان پرداختند.

گفتنی است دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عکس: علی اکبریان میمند و مهرنوش میرزایی‌مهر-عطنا


نظر شما :