مناظره با عنوان "بررسی مجلس دهم" باحضور دکترمحمدعلی وکیلی و دکتر محمددهقان

مناظره با عنوان "بررسی مجلس دهم" باحضور دکترمحمدعلی وکیلی و دکتر محمددهقان

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۶۹۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۶۹۰
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، مناظره ای با عنوان "بررسی مجلس دهم" باحضور دکترمحمدعلی وکیلی(عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس) و دکتر محمددهقان (عضوکمیسیون حقوقی وقضایی مجلس) سه شنبه 20 آذر 1397 در سالن شهید همت دانشکده ارتباطات برگزار کرد.
مناظره با عنوان "بررسی مجلس دهم" باحضور دکترمحمدعلی وکیلی و دکتر محمددهقان

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، مناظره ای با عنوان "بررسی مجلس دهم" باحضور دکترمحمدعلی وکیلی(عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس) و دکتر محمددهقان (عضوکمیسیون حقوقی وقضایی مجلس)  سه شنبه 20 آذر 1397 در سالن شهید همت دانشکده ارتباطات برگزار کرد.

هدف از برگزاری این نشست پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات بررسی استیضاح، پولشویی، شفافیت مالی، صلاحیت منبع، به کارگیری بازنشستگان و حقوق های نجومی بود.

در طی این مناظره دکترمحمد دهقان اظهار داشتند که: شفافیت باعث پاسخگویی است و دکترمحمدعلی وکیلی نظر داشتندکه پاسخگویی باعث شفافیت است . وکیلی در پاسخ به سوالی درباره مسئله کاخ نشینی، اظهار کرد: مجموعه دارایی‌های فرد پیش و پس از مسئولیت، شاخصی است که مشخص می‌کند، آیا او به کاخ یا کوخ‌نشینی رسیده است. محمد دهقان گفت:  قانون رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان پر سروصدا ترین این موضوعات بود. قانونی که همه مسئولان رده بالا را شامل می شود. این قانون در سال ۸۶ به مجمع رفت و ۸ سال در آنجا ماند و در آخر هم سر و ته این قانون را زدند.

این نشست با مناظره طرفین و پرسش هایی از سوی دانشجویان همراه بود که باتوجه به تعدد پرسش ها نتیجه بر برگزاری نشستی دیگر شد.

 

 


نظر شما :