کارگاه آموزشی جایگاه خانواده در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان

کارگاه آموزشی جایگاه خانواده در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان

۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۹۷ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۵۷۷
واحد ارتباط خانواده و دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی کارگاه آموزشی جایگاه خانواده در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان (ویژه خانواده های محترم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) را برگزار با تدریس دکتر ابوالقاسم عیسی مراد عضو هیأت علمی دانشگاه و نویسنده کتاب آسیب های روانی و اجتماعی همراه با جلسه پرسش و پاسخ، چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸ تا ۳۰: ۱۰ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی می کند.
کارگاه آموزشی جایگاه خانواده در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان

واحد ارتباط خانواده و دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی کارگاه آموزشی جایگاه خانواده در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان (ویژه خانواده های محترم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) را برگزار با تدریس دکتر ابوالقاسم عیسی مراد عضو هیأت علمی دانشگاه و نویسنده کتاب آسیب های روانی و اجتماعی همراه با جلسه پرسش و پاسخ، چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸ تا ۳۰: ۱۰ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی می کند.

برای ثبت نام: تماس با دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه: ۴۸۳۹۳۵۰۶-۰۲۱

 

گفتنی است واحد ارتباط خانواده و دانشگاه چهار کارگاه دانشگاه، خانواده و آموزش با موضوعات نحوه تعامل والدین با فرزندان در دوران دانشجویی، جایگاه خانواده در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان، نقش تعامل خانواده و دانشگاه در تربیت دانشجویان و نقش خانواده‌ در ازدواج موفق دانشجویان را برگزار می‌کند.

احمد برجعلی، ابوالقاسم عیسی‌مراد، کیومرث فرحبخش و محسن محمدی از اعضای هیئت‌علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی در این کارگاه‌ها حضور خواهند یافت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه (خانم جلیلیان ۴۸۳۹۳۵۰۶ ) و همچنین مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.


نظر شما :