نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه برگزار شد

نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه برگزار شد

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۹۱۴ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۲۸
نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمد حسین هاشمی معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر نعمت الله ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه و دبیر معاونت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور، معاونان و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور عصر چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ در سالن جلسات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
 نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه برگزار شد

نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمد حسین هاشمی معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر نعمت الله ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه و دبیر شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور، معاونان و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور عصر چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ در سالن جلسات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور به منظور پیگیری مصوبات جلسات معاونین فرهنگی دانشگاه های منطقه یک کشور و همچنین عقد تفاهم نامه بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه و دبیر شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور ضمن خیر مقدم به حضار به ارائه گزارشی از فعالیت تشکلهای دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در ماه های اخیر پرداخت.

 

در ادامه مهندس عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تغییر پارادایم در انجمن های علمی دانشجویی و نسل 3 و 4 دانشگاه را در حال سپری کردن هستیم و نیاز داریم که انجمن های علمی نسل 2 را پیگیری کنیم تا بهره وری بیشتری داشته باشیم و سه ضلع همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی می توانند به فعالیت بیشتر و موثر انجمن های علمی دانشجویی کمک کند. در کنار این موارد نیز می توان از پارک های علم و فناوری نیز استفاده کرد.

در ادامه این نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک کشور شامل: دانشگاه تهران؛ دانشگاه شهید بهشتی؛ دانشگاه الزهرا (س)؛ دانشگاه صنعتی شریف؛ دانشگاه علامه طباطبایی؛ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی؛ دانشگاه تربیت مدرس؛ دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ دانشگاه علم و صنعت؛ دانشگاه هنر؛ دانشگاه خوارزمی؛ دانشگاه پیام نور؛ دانشگاه فنی و حرفه ای؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی به مواردی اشاره کردند که پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

همچنین در این نشست دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر محمد حسین هاشمی معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به سخنرانی پرداختند و در خاتمه تفاهم نامه بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به امضا رسید. تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص تبادل فرهنگی برگزیدگان جشنواره‌های مختلف دانشجویی در حوزه‌های فرهنگی و هنری و جشنواره رویش برای حضور دانشجویان برگزیده در جشنواره‌ها و برنامه‌های سازمان در خارج از کشور می باشد.

 


نظر شما :