نشست بررسی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه و دهه فجر در دانشگاه علامه طباطبائی

نشست بررسی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه و دهه فجر در دانشگاه علامه طباطبائی

۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۹۳۶ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۱۳
صبح امروز (سه شنبه 18 دی 1397) نشست بررسی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه؛ شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علامه و همچنین نمایندگانی از معاونت دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه، معاونت اداری مالی، نماینده امور شاهد و ایثار دانشگاه، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه و سایر کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به منظور تعامل و هم اندیشی واحدها در اجرای برنامه ها برگزار شد. در این نشست با توجه به پیش رو بودن ایام فاطمیه و همزمانی آن با دهه فجر تصمیم گرفته شد که برنامه ها متناسب با حال و هوای این روزها و در قالب آیینی بودن برنامه ها برگزار شود.
نشست بررسی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه و دهه فجر در دانشگاه علامه طباطبائی

صبح امروز (سه شنبه 18 دی 1397) نشست بررسی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه و دهه فجر (چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی) در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علامه و همچنین نمایندگانی از معاونت دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه، معاونت اداری مالی، نماینده امور شاهد و ایثار دانشگاه، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه و سایر کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به منظور تعامل و هم اندیشی واحدها در اجرای برنامه ها برگزار شد. در این نشست با توجه به پیش رو بودن ایام فاطمیه و همزمانی آن با دهه فجر تصمیم گرفته شد که برنامه ها متناسب با حال و هوای این روزها و در قالب آیینی بودن برنامه ها برگزار شود.

مهمترین تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد: فضاسازی محیطی متناسب با  ایام فاطمیه و اجرای آیین دهه فجر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری اردوی فرهنگی و آموزشی و ... 

در این نشست دکتر امیدبخش خواستار اجرای برنامه هایی بود که  مشارکت بیشتر دانشجویان و کارکنان را در بر دارد. همانطور که در ایام محرم همه اقشار حضور دارند باید این حس را به سایرین منتقل کنیم که مناسبتهای مذهبی و انقلابی در دانشگاه مختص طیف خاصی نیست و برای همه اقشار است و از انجمن های علمی دانشجویی، کانونهای فرهنگی هنری و اجتماعی، تشکلهای دانشجویی، امور فرهنگی خانه های دانشجویی و سایر نهادهای دانشگاه و ... انتظار دارم متناسب با این برنامه و ماهیت کاری که دارند برنامه خودشان را اعلام و اجرا کنند.


نظر شما :