کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی"

کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی"

۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۹۹۳ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۷۹۲
کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی" با حضور دکتر محسن محمدی - سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 9:30 تا 11:30 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برای خانواده های دانشجویان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی"

واحد ارتباط خانواده و دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی" را با حضور دکتر محسن محمدی سه شنبه  9 بهمن 1397 ساعت 9:30 تا 11:30 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برای خانواده های دانشجویان برگزار می کند.

برای ثبت نام: تماس با دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه: ۴۸۳۹۳۵۰۶-۰۲۱

گفتنی است واحد ارتباط خانواده و دانشگاه چهار کارگاه دانشگاه، خانواده و آموزش با موضوعات نحوه تعامل والدین با فرزندان در دوران دانشجویی، جایگاه خانواده در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان، نقش تعامل خانواده و دانشگاه در تربیت دانشجویان و نقش خانواده‌ در ازدواج موفق دانشجویان را برگزار می‌کند.

احمد برجعلی، ابوالقاسم عیسی‌مراد، کیومرث فرحبخش و محسن محمدی از اعضای هیئت‌علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی در این کارگاه‌ها حضور خواهند یافت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه (خانم جلیلیان ۴۸۳۹۳۵۰۶ ) و همچنین مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی " مهارت آموزی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان در دوره دانشجویی" با حضور دکتر محسن محمدی


نظر شما :